Beantwoord

gbs extra sportzender

  • 18 August 2019
  • 5 reacties
  • 116 keer bekeken

Ben 5 aug overgegaan van T-Mobile naar kpn ingetekend voor 5gb +5gb = 10gb en extra sportzender daar ik alles van kpn heb 5gb verbruikt geen internet meer waar zijn de andere 5gb gebleven kom van vacantie thuis geen extra sportzender i s toch wel een domper morgen weer langs kpnwinkel
icon

Beste antwoord door Janschreurs 28 August 2019, 13:49

Bekijk origineel

5 reacties

Hoi ik ben 5 aug overgegaan van T-Mobile naar kpn ingetekend voor 5gb +5gb =10gb en extra sportzender eredivisie na een week geen internet meer 5 gb was op waar zijn de anderen 5 gb gebleven kwam vandaag thuis van vacantie geen extra sportzender i k vind dit een grote domper daar ik alles van kpn heb gr jan

Admin: reactie verplaatst naar je eigen topic
Badge +19
Heb je je wel aangemeld voor kpn compleet?
Reputatie 7
Badge +28
Voor de volledigheid, je kunt je abonnementen aanmelden via KPN Compleet: combineer thuis en mobiel en geniet van extra's | KPN

Als dat al is gebeurd kijk ik na wat er misgaat @Janschreurs. Kun je dan je profiel aanvullen met je adresgegevens, klantnummer en de 06-nummers? Als je een reactie stuurt zodra dat is gebeurd zoek ik uit waar het probleem zit.
Reputatie 7
Badge +28
@Janschreurs: Ik ga ervan uit dat dit inmiddels is rechtgezet. Als dat niet het geval is, stuur dan nog even een bericht. Dan kijk ik dit verder na.
Hallo
Ben s,maandags naar kpn geweest en alles is opgelost

Bedankt voor de reactie

Reageer