Beantwoord

Gebeld door 0842333, geen voicemail

  • 9 October 2018
  • 8 reacties
  • 23230 keer bekeken

we worden sinds enkele dagen regelmatig gebeld door bovengenoemd nummer.
we hebben geen voicemail, dus kunnen we er niet mee. Wat nu>
Henk

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Marina_ 18 October 2018, 14:28

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi wtk4, wat gek dat je door het nummer wordt gebeld terwijl je voicemail niet aan staat. Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw Forum profiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Hopelijk kan ik aan de hand van je gegevens achterhalen waarom je door dit nummer wordt gebeld.
Reputatie 7
Badge +9
Daar heb ik ook kortstondig last van gehad. Na enkele dagen hield het ook weer vanzelf op.

Piet.
gegevens aangepast.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi wtk4, bedankt voor het aanvullen van je gegevens. Ik heb alle instellingen en gegevens bekeken rondom jouw telefoonnummer, maar ik zie geen bijzonderheden. De voicemail is inderdaad ook niet ingesteld. Ik ben aan het overleggen met collega's wat het nog kan zijn. Misschien dat het net als bij P.J.M van der Vooren vanzelf stopt. Laat je het dan ook weten?
Reputatie 7
Badge +19
Ik heb geen bericht meer van je gehad wtk4. Mocht je later nog vragen hebben, kom dan gerust bij ons terug!
Reputatie 7
Badge +21
Google maar eens op 0842333
t Staat vol met de klachten erover, niet alleen bij KPN ook bij Ziggo e.d..
Handige link ook:
https://nl.unknownphone.com/search.php?num=0842333
Vandaag 19 keer gebeld door 0842333. Zou eigenlijk wel willen weten wie dit is.....
@Tel nr 0842333
Dat is de voicemailcentrale van KPN. Die doet dit als er een bericht op je voicemail is ingesproken. De centrale belt, de telefoon gaat max. 2 X over, en het nummer staat in je nummermelder. Dan staat er dus een bericht voor je op je voicemail. ....zou staan....

Reageer