Vraag

gebeld worden op mobiel niet mogelijk

  • 11 June 2021
  • 7 reacties
  • 69 keer bekeken

Niet mobiel bereikbaar. Alleen via Whatsapp. Voice mail uitgeschakeld. Ik kon 1 keer gebeld worden, daarna niet meer


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hi @Marleen S , welkom op het KPN Forum. Je geeft aan dat je niet gebeld kunt worden, je kunt dus wel zelf bellen?Als je wel kunt bellten maar niet gebeld kan worden hangt dat vaak samen met het per ongeluk ingeschakeld hebben staan van de Niet Storen modus dus dat zou ik even controleren. Bij een iPhone vind je de optie bij Instellingen-->Niet Storen en op Samsung ga je naar Instellingen-->Geluiden en Trillen-->Niet Storen. Mocht dat niet het geval zijn, zou je dan je gegevens willen invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kan ik kijken bij je abonnement of ik daar een mogelijke oorzaak kan achterhalen.

Reputatie 2
Badge +1

Hi @Marleen S  Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het probleem is opgelost. Anders hoor ik het graag!

Sorry dat het zo lang duurde. De stilte modus was niet ingeschakeld, dus helaas is het probleem van niet gebeld kunnen worden niet opgelost. Ik kan wel zelf bellen. Ik hoop dat je weet wat het wel kan zijn. Bedankt alvast voor de moeite Rick

Reputatie 2
Badge +1

@Marleen S Geen probleem dat je reactie wat langer in de maak was. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd is? Ik ga dan voor je kijken op je abonnement of ik daar iets kan vinden. Wat je zelf nog kunt proberen in de tussentijd is (indien mogelijk natuurlijk) de simkaart in een ander toestel te proberen. En ik ben ook wel benieuwd naar wat degene die jou probeert te bellen precies te horen krijgt, voicemail, niet bereikbaar etc. en of dit ook zo is als ze twee keer kort achter elkaar jouw nummer proberen te bereiken.

Reputatie 2
Badge +1

@Marleen S Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Hallo Rick,

Gisteren kon ik weer gebeld worden. Het probleem lijkt opgelost. Bedankt voor je hulp.

groetjes, Marleen 

Reputatie 2
Badge +1

Hallo @Marleen S, fijn om te horen dat je weer volledig gebruik kunt maken van je abonnement. Mocht je ergens tegenaan lopen weet je ons te vinden. Ik sluit het topic bij deze.