Beantwoord

Geen 4k zenders en retour apparatuur

  • 18 January 2021
  • 10 reacties
  • 176 keer bekeken

Reputatie 1

Sinds vorige week hebben we 4k tv afgenomen bij jullie, alleen zijn de 4k zenders niet zichtbaar. En hoe kunnen we de oude apparatuur retour sturen? 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 25 January 2021, 17:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @KMI,

Je mag deze oude ontvanger(s) gratis terugsturen naar onderstaand adres : 
KPN
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn

Voeg even een briefje bij in de doos zodat men weet waar deze ontvangers vandaan komen en bewaar het verzendbewijs goed.

--

Wat betreft je vraag over het 4K pakket, is de ingangsdatum van het 4K pakket (zie mail) al wel ingegaan? 

En, heb je de best mogelijke kwaliteit van je ontvangers al wel op UHD@50Hz staan?

Reputatie 1

Dank voor de reactie. Vandaag toevallig een brief met retour instructies ontvangen. Ingangsdatum was 12-01, ontvangers staan op de hoogste kwaliteit!

't Snelste kun je ff bellen met 0800-0402, misschien is er administratief iets mis gegaan.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @KMI,  ik zie bij de laatste wijziging aan je abonnement het 4K pakket niet staan. Op dit moment zul je de zenders dus ook nog niet hebben.  Mocht je de 4K zenders toch graag hebben kun je dit zenderpakket bestellen via de TV ontvanger, via je MijnKPN of telefonisch via 0800-0402

Reputatie 1

Bijzonder, heb de optie ook niet gezien. 

Reputatie 7
Badge +22

@KMI Wat is jou minimale internetsnelheid thuis? Onder de 100 Mbit/s kun je helaas geen 4K pakket nemen. 

Reputatie 1

Wij hebben nu een abonnement voor 100mbit, op de WiFi haal ik 92mbit, dus dit zal bekabeld wel wat sneller zijn nog. 

Reputatie 1

Ik dacht echt dat ik het had aangevinkt en vandaar dus ook de vervanging van de kastjes. Maar 2,50 voor 3 4K zenders die toch maar voor de heb zijn, heb je ook niets aan. Dan maar gewoon Netflix!

Reputatie 3
Badge +1

Je kunt nu wel Netflix in 4K kijken