Beantwoord

Geen 5 eur korting, wel KPN Compleet

  • 22 January 2020
  • 4 reacties
  • 251 keer bekeken

Op 17-08-2019 heb ik een bestelling gedaan van een mobiel abonnement. In de mail stond dat wanneer ik KPN Compleet heb, ik 5 eur extra korting zou krijgen (ik zou dan 14 eur betalen ipv 19 eur). Het bestelnummer is BASI767611.

In het contract van 22-08-2019 staat deze korting niet verrekend, maar in de mail staat: Let op: Als u KPN Compleet bent, dan staan de voordelen niet op uw contract, maar wel op uw maandfactuur.  

Tot nog toe is die korting helaas er nooit afgegaan. 19-12-2019 ontving ik een sms dat gezien ik Thuis en Mobiel van KPN heb, ik recht heb op 5 eur extra korting op het mobiele abonnement. Omdat ik het voordeel nog niet zelf had geactiveerd (ik wist niet dat dat moest), heeft KPN deze geactiveerd en zou ik alsnog de korting ontvangen. Helaas is in de factuur van januari wederom geen korting afgegaan.

Graag ontvang ik deze korting alsnog. Ik had 17-01-2019 nog gebeld  maar de jongen aan de telefoon kwam er niet uit. Hopelijk lukt het via het forum wel.

icon

Beste antwoord door Lisa 24 January 2020, 17:08

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +19

Dat gaat zeker goed komen. Een medewerker gaat dit oppakken. Doorgaans reageren ze binnen 48 uur. Vul je profiel helemaal in met klantnummer adres etc. Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor je zelf en de medewerker. Als je dit doet kunnen ze meteen voor je aan de slag.

Reputatie 7
Badge +17

@kpn_ch Welkom op ons Forum! Goed dat je hier je verhaal deelt. Wij willen zeker met je meekijken. Vervelend dat (tot nu toe) nog niemand een oplossing heeft kunnen bieden. Als je recht hebt op de korting, dan kan ik er voor zorgen dat je deze ook daadwerkelijk krijgt, zelfs met terugwerkende kracht. 

Fijn dat je je gegevens al hebt ingevuld op je profiel. Ik heb meteen even met je meegekeken en het ‘probleem’ opgelost.  
Wat was er nu aan de hand.:thinking: De sms die je ontvangen hebt (nadat een collega je registratie heeft ververst) is automatisch door het systeem gestuurd omdat je toch twee producten hebt staan op één factuuradres. De reden dat je geen voordelen ontving is, omdat tijdens de registratie het klantnummer van je Internet en tv thuis niet goed geregistreerd stond.:thumbsdown_tone1: Dit is een systeem fout en kan alleen opgelost worden door de back-office.  Even de stoute schoenen aangetrokken en met ze gebeld. De back-office heeft het aangepast.:tada: Binnen een paar uur is de registratie rond. Hier ga je waarschijnlijk nog wel een mail of sms over ontvangen. 

Je hebt natuurlijk recht op korting sinds 17-09-2019. Er vanuit gaande dat je morgen daadwerkelijk ‘Compleet’ geregistreerd bent, heb ik voor de duur van 4 maanden en 8 dagen een credit van €22,00 euro in het systeem gezet (afgerond naar boven).:wink: Deze ontvang je op het eerstvolgende factuur. 

Laat je het weten als ik nog iets voor je kan betekenen? :blush:

Reputatie 7
Badge +17

@kpn_ch Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!:wink:

Hallo @Lisa excuus ik had de mail over het hoofd gezien, alleen de 2 KPN mailtjes die vlak erna verstuurd werden zijn mij opgevallen. Het probleem is inderdaad opgelost, mijn kortingen zijn bevestigd. Fijn dat je ook de creditering direct hebt kunnen regelen. Hartelijk dank voor het oplossen!

Reageer