Beantwoord

Geen bevestigingsmail ontvangen van de afdeling contracten

  • 5 December 2019
  • 16 reacties
  • 154 keer bekeken

Op 27 nov. een chat gehad met Roby van de afd. contracten omdat ik in aanmerking wilde komen voor een Black Friday deal. DeĀ gratis tv was niet mogelijk maar hij kon mij wel een aanbieding doen, omdat wij al 48 jaar klant zijn. Als wij overstappen van alles in 1 naar Hussel 100mb met 3 ontvangers en vast bellen kon hij ons datĀ aanbieden voor 9 mnd ā‚¬39,50 en 3 mnd. voor ā‚¬69,50. Wij zijn daarmee akkoord gegaan en zouden binnen 5 dagen de bevestiging per mail krijgen. Tot op heden hebben wij de bevestigings mail nog niet ontvangen. Bij navraag waar de bevestigingsmail blijft kreeg ikĀ te horen dat dat fout was gegaan en dat ze de aanbieding niet meer kunnen doen omdat die speciaal voor Black Friday was.

We zijn hierover zeer teleurgesteld.

Ā 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 21 December 2019, 10:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

16 reacties

Hierbij de screenshot van de deal op 27 nov.

Ā 

*Admin: e-mailadres in screenshot verwijderd i.v.m. privacy.

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Peter.S, welkom! Ik kan me heel goed voorstellen dat je hier van baalt! Ik ga kijken wat ik hierin voor je kan betekenen en kom er bij je op terug zodra ik meer weet.Ā 

Reputatie 7
Badge +30

Ik heb inmiddels een verzoek neergelegd om contact met jou op te nemen hierover, maar ik heb daar nog niets van vernomen. Mocht je morgen nog steeds niets gehoord hebben, laat je het me dan weten?Ā 

Hallo Marcia,

Ik denk dat je verzoek om contact met mij op te nemen in hetzelfde bakje is terecht gekomen als de bevestigingsmail. Ik heb nog niets gehoord.

Ā 

Reputatie 7
Badge +30

Ik geef niet zomaar op hoor! We konden de collega zelf niet bereiken, dus de vraag gaat er via een omweg heen. Ik verwacht dat er begin aankomende week wel actie ondernomen wordt. Zo niet, ga ik er opnieuw voor je achteraan!

Beste Marcia,

Bedankt voor je update.

Ik ben nog steeds niet gebeld! Snap het probleem ook niet en snap ook niet waarom ik gebeld moet worden. Jullie hebben mij een aanbieding gedaan (zie screenshot), daar ben ik mee akkoord gegaan. Door een fout bij jullie is de aanbieding ergens in het systeem blijven hangen en heb ik geen bevestigingsmail van jullie aanbieding ontvangen. Herstel jullie fout en het probleem is opgelost. Hoe moeilijk kan het zijn?

Ā 

Reputatie 7
Badge +30

Zoals beloofd, ben ik er opnieuw achteraan gegaan! Het vervelende is: er is helemaal geen bestelling gedaan. Als de bestelling was blijven hangen, had ik er wel iets aan kunnen doen, maar er is geen bestelling in het systeem gevonden. Omdat dit een speciaal aanbod betrof, kan ik dit ook niet voor je in orde maken. Daarom heb ik het verzoek bij mijn collega's neergelegd om het alsnog in orde te maken voor je.

Hallo Marcia,

Ik weet dat jij erĀ ook niets aan kunt doen dat je collega nog niets van zich heeft laten horen, maar ik vind het wel heel erg triest dat ik na 48 jaar klant te zijn bij jullie zo behandeld wordt.

Reputatie 7
Badge +30

Vreselijk spijtig dit.. Ik heb even gekeken en kan je zelf het pakket voor 69,50 aanbieden, waarbij je de eerste 6 maanden 50% korting op internet krijgt. Dus 23,75 euro korting. Anders kan ik een klacht voor je indienen, waarbij ik aangeef dat we een aanbod hebben gedaan, maar we niet waar hebben kunnen maken. Ik weet niet of we dit nog voor je kunnen regelen, zeg ik er heel eerlijk bij. Laat je me weten wat je wilt?Ā 

Beste Marcia,

Oke ik ga akkoord met je aanbieding van 6 maanden 50% korting op internet.

Ik wil dan graag,

Ā 

Hussel 50mbĀ  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā ā‚¬ 42,50Ā  Ā  korting 6 mnd 50% ā‚¬ 21,25

vast BellenĀ  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā ā‚¬ 2,00Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā Ā Ā  ā‚¬Ā  2,00

TV met 3 ontvangersĀ  ā‚¬ 20,00Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā ā‚¬ 20,00

TotaalĀ  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  ā‚¬ 64,50Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā  Ā ā‚¬ 23,25

Ā 

Krijg ik hier een bevestigingsmail van?

Met vriendelijke groet,

Peter

bij hetĀ Ā totaal zit een fout inĀ  ā‚¬ 23,25 moet ā‚¬ 43,25 zijnĀ 

Reputatie 7
Badge +30

Ik kan de 6 maanden 50% alleen aanzetten bij de Hussel 100 Mbit/s en niet bij de 50 Mbit/s. Je kunt wƩl na deze kortingsperiode overstappen naar Hussel 50 Mbit/s.

Oke is goed zet maar op Hussel 100 mb.

Ā 

Reputatie 7
Badge +30

Als het goed is, is de bevestigingsmail onderweg naar je!Ā 

Hallo Marcia,

Ik heb de mail ontvangen,

Bedankt en ik wens je fijne feestdagen.

Met vriendelijke groet,

Peter

Reputatie 7
Badge +30

Van hetzelfde, Peter!