Geen internet en tv sinds 19 mei 2022

  • 20 May 2022
  • 2 reacties
  • 52 keer bekeken

Sinds gister half 3 heb ik al geen tv en internet. 

De eerste x met een knp medewerker gesproken liep heeeel stroef. Omdat ik dit zelfde probleem vorige maand ook al had. Legde ik uit dat de monteur dit waarschijnlijk op afstand kon doen. Zodat ik niet 4 dagen moet wachten. Daar wou hij helemaal niets van horen. Vervolgens kon de eerst volgens monteur pas over 4 dagen. En daar moet ik blij mee zijn. Want volgens hem kon het wel een week duren.Heb nu dus helemaal geen tv en ook geen internet .  Heb een eigen bedrijf dus ook kosten die ik mis loop. Vandaag weer gebeld met kpn op het 0800 nr.. het gesprek was professioneel.  De jongens was aardig en beleefd en toen ik uitlegde dat de monteur dit waarschijnlijk op afstand kon oplossen. Heeft ie er notitie van gemaakt.  Helaas niet meer vernomen. Van kpn... mijn vraag is dit normaal?  Dat je dagen of een week voor op de monteur moet wachten. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hallo @Diana Cordoba-de Boer 

 Heb een eigen bedrijf dus ook kosten die ik mis loop

Kosten mislopen kan nooit kwaad, toch😉

Maar alle gekheid op een stokje, je zou je mobiel tijdelijk in kunnen zetten als hotspot om toch te kunnen internetten, even aan KPN om een extra databundel vragen ter overbrugging tot de monteur komt, mits je een mobiel abo van KPN hebt.

Op een geschikte smart-tv kun je de KPN tv-app installeren en de tv via wifi ook verbinding laten maken met de hotspot, dit allemaal als noodvoorziening.

Succes.

 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Diana Cordoba-de Boer, zonder internetverbinding zitten is nooit leuk, helemaal niet als je een eigen bedrijf hebt. Zou je eens jouw profiel in willen vullen? Dan kijk ik direct voor je naar de status van jouw storing.