Beantwoord

Geluid valt weg in combinatie met een receiver

  • 23 January 2020
  • 1 reactie
  • 135 keer bekeken

Het geluid van de tv valt elke keer weg dit vooral bij het kijken naar ned 1,2,3 (zeer iritant)

ik heb een v10 modem  glasvezel verbinding eerste serie het kastje van de kpn is de HMB2260

en mijn tv een oled55c8pla deze is aangesloten via een denon  avr2600h  versterker .

hiervoor een denon 1300 versterker maar dit gaf hetzelfde probleem.

nu is mijn vraag wat ga de kpn hier voor mij aan doen .

ik lees ook dat ik niet de enige ben met dit probleem maar ik wil hier wel vanaf.

groet

peter Valk

3319TB 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 25 January 2020, 15:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24

Hi Peter, welkom hier. 

Een receiver of versterker zou hier geen verschil in moeten maken. Hoe is de ontvanger aangesloten op de Experiabox? Rechtstreeks met een kabel? Of met draadloze adapters of een switch ertussen? Heb je dit probleem ook wanneer je de ontvanger rechtstreeks aansluit op de tv? Dus buiten de receiver om. Zou je dit willen testen? Puur om het uit te sluiten. 

Ik hoor graag van je.