Beantwoord

Informatie over glasvezel

  • 2 December 2020
  • 8 reacties
  • 116 keer bekeken

Binnenkort komt er glasvezel in Drunen. Waarom informeert kpn trouwe kpners niet over de mogelijkheden. Ik word min of meer verplicht over te stappen. Later overstappen brengt aanzienlijke kosten met zich. Telefonisch is het antwoord va de kpn als u denkt te moeten overstappen moet u dat doen!! Ik vind dat geen gewenst of net antwoord.

icon

Beste antwoord door Joep1965 2 December 2020, 14:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Badge +19

Is het wel glasvezel van KPN? Geloof me als kpn over dat glasvezel levert dan krijg je heeel veel post.

Nee.Het glasvezel is niet van kpn maar ik voel me in de steek gelaten door kpn bij gebrek aan enige reactie. Als ik glasvezel wil moet ik overstappen. Ik hoor niets van kpn. Na 50 jaar trouw te zijn gebleven sturen ze me nu naar een andere provider zonder ook maar iets van zich te laten horen. In Drunen ben ik echt niet de enige die worstelt met dit probleem.

 

Reputatie 7
Badge +24

Wat wilt u van KPN horen dan? Een concurrent legt glasvezel aan en u wilt daarover iets horen van KPN? Wat dan? Wat moet KPN daar over zeggen dan?

In Drunen wonen bijna 20.000 mensen. Stel 7000 huishoudens waarvan de helft klant is bij kpn. Als die nu of op termijn glasvezel willen moeten ze dus overstappen en at doet kpn ? Info aan hun trouwe klanten zou ze sieren. 

Je draaid er omheen, wat moet KPN informeren dan, zij leggen niet aan, zij doen dus niks met die glasvezel, moeten ze alle klanten die ze hebben een brief sturen van wij leveren over het koper en houden het zo, wil je glasvezel moet je overstappen.

Ik zie het even niet wat je werkelijk bedoeld.

 

Reputatie 7
Badge +24

In Drunen wonen bijna 20.000 mensen. Stel 7000 huishoudens waarvan de helft klant is bij kpn. Als die nu of op termijn glasvezel willen moeten ze dus overstappen en at doet kpn ? Info aan hun trouwe klanten zou ze sieren. 

KPN doet helemaal niks. Iemand die nu bij KPN zit en over wil op het glasvezel van de concurrent, die zal dat zelf moeten bepalen. Wat moet KPN daar aan doen?

In Drunen wonen bijna 20.000 mensen. Stel 7000 huishoudens waarvan de helft klant is bij kpn. Als die nu of op termijn glasvezel willen moeten ze dus overstappen en at doet kpn ? Info aan hun trouwe klanten zou ze sieren. 

50 jaar klant van KPN kan niet, zolang bestaan ze niet. De PTT was een staatsbedrijf, dat schept bij jouw misschien verwachtingen dat het huidige commerciele KPN bij jouw langs moet komen om te melden dat ze de verliezer zijn. En het er niet voor over hebben om voor jouw en alle andere inwoners van Drunen glasvezel aan te leggen. ‘trouwe klant’ gold vroeger misschien voor de bakker op de hoek, maar wat betreft internet providers is het meer iets van ‘slapende melkkoe’.

Bedankt tmoesel. Ik ontwaak uit een slechte droom. Ik ben fan van Feijenoord maar na deze post ga ik daar ook over nadenken.