Beantwoord

E-fiber sluit glasvezel aan, waarom communiceert KPN hier niet over?

  • 29 September 2022
  • 4 reacties
  • 85 keer bekeken

Bij ons legt efiber glasvezel aan zij willen ons laten overstappen en als we het niet doen komen we later voor kosten,we willen gewoon bij kpn blijven 

Waarom communiceert kpn hierover niet met zijn klanten

Niet handig want zo raakt kpn veel klanten kwijt

icon

Beste antwoord door Ik_Combineer 29 September 2022, 21:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo @Fransma E-Fiber is een concurrent van KPN, dus KPN gaat daar niet over communiceren.

Via www.kpnnetwerk.nl kun je via je postcode/huisnummer kijken naar de status van jouw aansluiting.

 

Reputatie 7
Badge +12

Bij ons legt efiber glasvezel aan zij willen ons laten overstappen en als we het niet doen komen we later voor kosten,we willen gewoon bij kpn blijven 

Waarom communiceert kpn hierover niet met zijn klanten

Niet handig want zo raakt kpn veel klanten kwijt

Als je niks doet en niet in zee gaat met efiber veranderd er voor u helemaal niks en kunt u met hetzelfde abonnement gewoon lekker bij KPN blijven. Mochten ze telefonisch of aan de deur aangeven dat KPN stopt met het kopernetwerk → dit is niet voor u van toepassing, enkel als u glasvezel van KPN heeft wat efiber niet is.

Reputatie 7
Badge +11

Mochten ze telefonisch of aan de deur aangeven dat KPN stopt met het kopernetwerk → dit is niet voor u van toepassing, enkel als u glasvezel van KPN heeft wat efiber niet is.

Sterker nog, als dat als verkooppraatje gebruikt zou worden dan is dat pure misleiding en voldoende voor een melding naar de ACM. Ik heb al vaker verhalen gehoord dat iets dergelijks als verkooppraatje en bangmakerij gebruikt wordt maar dat betrof andere partijen dan E-Fiber. Het zou mij echter niets verbazen als het als verkooppraatje gebruikt wordt, alles voor de centen helaas.

Hoi @Fransma . Weet je zo voldoende?  Kort gezegd: Als je nu tevreden bent met KPN, kun je gewoon blijven zitten waar je zit.