Beantwoord

Hoe kan ik in de modem inloggen

  • 4 April 2020
  • 5 reacties
  • 71 keer bekeken

Hoe kan ik in noden 

 

Admin: titel aangepast i.v.m. volledigheid en topic naar de juiste categorie verplaatst

icon

Beste antwoord door Chrizziey 4 April 2020, 14:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +16

 @Ruud 1967 
Dit kan door te gaan in de browser url naar 192.168.2.254 en in te loggen. Heb je een V8, v9 of v10 dan doe je dit de eerste keer zonder wachtwoord. Heb je een v10a dan dien je het wachtwoord in te vullen welke staat op de achterkant van het modem.

Ik weet de wachtwoord van v10 niet waar kan ik die vind dan

Reputatie 7
Badge +16

@Ruud 1967 
Als je een v10 hebt dan dien je de eerste keer het wachtwoordveld leeg te laten en daarna een wachtwoord aan te maken die u zelf mag verzinnen.  Als de pagina wel aangeeft dat het wachtwoord onjuist is dan heeft iemand in uw gezin reeds een wachtwoord aangemaakt. Mocht die vergeten zijn dan dient het hele modem een harde reset te krijgen. 

Oke djw

Reputatie 7

Hoi @Ruud 1967, welkom bij ons op het forum. Zo te zien heeft Chris het al mooi duidelijk uitgelegd. Is het inloggen daarmee gelukt? Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.