Beantwoord

hoelang duurt de actie snelpakkers?

  • 10 April 2021
  • 7 reacties
  • 471 keer bekeken

Ik wil graag een nieuwe telefoon kopen die nu in de snelpakkers actie is. Nu kan ik pas vanaf 21 april mijn abonnement verlengen. Nu ben ik alleen bang dat dan de actie voorbij is. Weet iemand hoelang de actie duurt of heeft iemand tips hoe ik dit het beste kan aanpakken?

 

groetjes Lars

icon

Beste antwoord door Noordzee 10 April 2021, 16:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Lars19 ,

De actie snelpakkers duurt t/m 18 april 2021. 

 

Geldig t/m 18 april, pak 'm voor het te laat is!

Bron : https://www.kpn.com/?campaignid=ps:s=go:t=KPN-Only-KPN:c=kpn+%7C+only+%7C+brd+%7C+alg:d=kpn+%7C+merknaam+%7C+bmm:co=%2Bkpn:f1=%2Bkpn:f2=b&ds_rl=1079045&gclid=EAIaIQobChMIjfvR8_bz7wIVR4XVCh0Gxwe-EAAYASAAEgK3VfD_BwE&gclsrc=aw.ds

Dus slecht nieuws voor jou als je pas vanaf 21 april 2021 kunt verlengen. Hopelijk zijn er tegen die tijd weer andere acties. 

Helaas, bedankt voor je reactie! Bij KPN kun je geen losse telefoons kopen toch?

Reputatie 7
Badge +28

Graag geholpen 👍.

En ja, je kunt bij KPN wel losse telefoons kopen. Je betaalt dan echter wel een toeslag. De prijzen op de website zijn in combinatie met een nieuw abonnement. (Of een verlenging)

Wil je weten hoe hoog de toeslag is voor jouw keuze? Bel dan met 0800-0402.

Reputatie 7
Badge +24

En het kan alleen in de winkel. Het is maar de vraag of de actie "Snelpakkers" ook van toepassing is op losse toestellen.

Kans is groot dat er na 21 april wel weer andere leuke acties lopen. Kans is ook aanwezig dat het toestel wat je nu in de actie kunt kopen voor een bepaalde prijs straks eind april beschikbaar is voor dezelfde prijs. Gewoon geduldig afwachten tot het juiste moment. 

Dus de gratis airbuds pro zijn ook geldig tot en met 18 april, omdat in de bron staat dat je gratis buds pro krijgt als je het toestel koopt tussen 6-4 en 2-5?

 

https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=N9ZYFN6QFZB7V

Reputatie 7
Badge +28

Nee @Lars19 ,

Die actie van de Earbuds is een actie van Samsung. Dat voordeel zul je na 18 april dus nog wel kunnen benutten.

Alleen de korting op het toestel loopt t/m 18 april.

Top! Bedankt voor je reactie.