Beantwoord

Hoge factuur

  • 8 March 2021
  • 5 reacties
  • 235 keer bekeken

Bij mijn laatste factuur moest ik een eenmalig bedrag van 139 euro betalen. Hoe kan dit? 

icon

Beste antwoord door Maurice85 8 March 2021, 17:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Kijk even bij de specificaties wat er bij dit bedrag staat. Bel met 0800 0402 dan kan een medewerker met u meekijken.

Reputatie 7
Badge +10

Goedemorgen @MirandaG1974, welkom op het forum!

Heb je inmiddels meer duidelijkheid over waarom je het bedrag van € 139,- moest betalen? :blush: Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, dan hoor ik dat graag. 

Reputatie 7
Badge +10

@MirandaG1974 Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!

De vraag is waarom moeten mensen zelf nummers gaan blokkeren, want KPN geeft deze nummers aan die personen die er misbruik van maken.

KPN heeft de mogelijkheid om nummers zoals 0906 04003 zelf te blokkeren zodat mensen achteraf niet worden geconfronteerd met kosten van 1 euro per minuut , want daarmee werkt KPN mee aan het oplichten van mensen die in de veronderstelling verkeren dat ze te maken hebben met KPN.

Dus KPN stop met het uitgeven van nummers of blokker nummers die de burgers op deze manier gewoon oplichten

Reputatie 7
Badge +11

Dit hoeven natuurlijk niet direct nummers te zijn die door KPN worden uitgegeven. Deze manier zie je vaker voorbij komen en wat dat nummer feitelijk doet is je doorverbinden naar 0800-0402 wat wel een gratis (gebruikelijke belkosten) nummer is.

 

Helaas is het erg makkelijk om zo'n nummer aan te vragen en door te schakelen naar bijvoorbeeld de servicedesk van KPN. Goeie zoekmachine-optimalisatie en je staat zo bovenaan als mensen ‘klantenservice kpn’ zoeken.