Beantwoord

huawei P10 Lite

  • 23 February 2019
  • 3 reacties
  • 63 keer bekeken

huawei P10 Lite. Geen beeld tijdens bellen.

Enkele maanden geleden de Huawei P10 Lite in de KPN winkel gekocht. Alles werkt perfect en tot volle tevredenheid.
Echter, als ik gebeld word gaat mijn telefoonscherm op zwart, dus geen beeld. Ik kan dan dus ook geen keuzenummer meer intoetsen als daar om gevraagd wordt. Het beeld komt pas weer terug als degene die mij belt de verbinding verbreekt.
Heb op google alles al afgezocht over dit probleem, en daar schijnen veel mensen met diverse smartphones last te hebben van dit probleem.
Ik heb diverse raadgevingen uitgeprobeerd, echter niets verhelpt bij mijn Huawei P10 Lite het probleem.
Wie, met verstand van zaken, helpt mij met dit probleem???
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 26 February 2019, 14:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Jack, welkom hier. Dat is vreemd. Als je het toestel normaal in de hand hebt zou je wel beeld moeten hebben. Het lijkt erop dat de proximity sensor niet goed werkt, het sensor die het scherm uit hoort te doen wanneer je je telefoon aan je oor hebt. Zit er toevallig een dikke screenprotector op of een hoesje? Zou je het ook zonder hoesje willen proberen? Anders is denk ik de KPN winkel een goede optie zodat iemand mee kan kijken.
Beste Alex,
Nee er zit geen dikke screenprotector op en ook geen hoesje.
Het is gewoon de gekochte standaard uitvoering, zonder aanpassingen.
Reputatie 7
Badge +24
Dan durf ik dit niet te zeggen, het lijkt op een defecte sensor waardoor je scherm op zwart gaat. Vanaf hier kan ik dat echter niet goed inschatten en adviseer ik je om langs een KPN winkel te gaan om dit te testen.