Beantwoord

Huidige contract

  • 21 October 2020
  • 3 reacties
  • 42 keer bekeken

Geachte KPN,

als trouwe klant krijg ik vaak het gevoel dat de deals die jullie hebben niet altijd eerlijk zijn naar trouwe klanten. Trouwe klanten moeten toch ook beloond worden zo nu en dan om zich aan jullie te blijven binden! Ik heb dit al eerder aangeven maar er is niks mee gedaan. Om klant te blijven wil ik o.a. betere WIFI en aandacht om een pakket op maat samen te stellen. Staan jullie hiervoor open?

Groet, Pieter

icon

Beste antwoord door Jan van KPN 27 October 2020, 13:10

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Geachte KPN,

als trouwe klant krijg ik vaak het gevoel dat de deals die jullie hebben niet altijd eerlijk zijn naar trouwe klanten. Trouwe klanten moeten toch ook beloond worden zo nu en dan om zich aan jullie te blijven binden!

Waarom? Kortingen of speelgoed moeten we uiteindelijk gewoon zelf betalen in de vorm van een hogere abonnementsprijs. Wat haalt dat uit?

Ik heb dit al eerder aangeven maar er is niks mee gedaan. Om klant te blijven wil ik o.a. betere WIFI en aandacht om een pakket op maat samen te stellen. Staan jullie hiervoor open?

Groet, Pieter

Pakket op maat samenstellen kun je met Hussel.

Badge +19

Er is hier al veel over geschreven.  KPN kent, gelukkig, geen gedoe met kortingen. Want als jij korting krijgt wil ik het ook en al die andere ook. Dus gaat de prijs omhoog. Korting betaal je altijd zelf. Slecht Wi-Fi hoeft anno 2020. KPN gaat hier heel ver in en je krijgt gratis Wi-Fi versterkers of gratis een monteur.  Dit kan je regelen met de wifimanager. https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag @Anoniem100 en welkom hier op het KPN Forum!

 

Iedereen die klant bij KPN wordt, kan bij aanvang van het abonnement gebruik maken van een welkomstaanbieding, vaak in de vorm van een korting. Op dit moment is er een actie waarbij iemand die nu nieuw klant bij ons wordt, zelf kan kiezen; gratis Super Wi-Fi punten of de gebruikelijke korting op het abonnement. Daarnaast is het denk ik niet zozeer een kwestie van belonen omdat je elke maand de service & diensten ontvangt waarvoor je een contract hebt afgesloten ;) Dat neemt niet weg dat KPN ontzettend ver gaat in de ondersteuning van je draadloze signaal. Via de KPN Wi-Fi Manager kun je in aanmerking komen voor gratis KPN Experia Wi-Fi. Dit zijn versterkers die je bekabeld aan dient te sluiten op je Experia Box en dit zorgt in de regel voor de gewenste verbetering. Wat betreft het zelf samenstellen van je pakket; tegenwoordig hebben we KPN Hussel en hiermee kun je je eigen pakket samenstellen. Kortom, betere Wi-Fi is zeker mogelijk zonder dat hier extra kosten aan te pas komen en je kunt dus ook een pakket op maat samenstellen. Mocht je nog verdere of aanvullende vragen hebben dan horen we dat natuurlijk graag.

Reageer