Beantwoord

Husselkorting activeren

  • 27 January 2021
  • 5 reacties
  • 67 keer bekeken

Beste,

Enige weken geleden heb ik telefonisch contact gehad over de terugwerkende kracht van de husselkorting. Ik heb zowel internet thuis als een mobiel abonnement. Aan de telefoon werd gezegd dat de husselkorting met de volgende factuur verwerkt zou worden. Dat is niet gebeurd. 

Kan dit opgelost worden?

Groet!

icon

Beste antwoord door Noordzee 31 January 2021, 16:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @ChantalEm ,

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

@Noordzee 

Dat lukt niet. Mijn mobiele abonnement staat wel op mijn naam, maar het thuis abonnement staat op iemand anders zijn naam. Dit is wel hetzelfde adres. 

Je zou zeggen dat bellen en daar een bevestiging krijgen dat het aangezet wordt met terugwerkende kracht, voldoende zou zijn.

 

Reputatie 7
Badge +28

Probeer het anders nog eens via de chat. 

De chat bereik je via : KPN Service en contact

Kies een onderwerp.

Tik dan op: ‘Ik heb een andere vraag’ 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @ChantalEm, welkom! Is het activeren inmiddels gelukt? Als ik nog iets voor je kan doen, laat je het dan weten? Vul dan ook even je profiel aan met de 06-nummers en je adresgegevens. 

@Marcia_ 

Via de chat is het gelukt.