Beantwoord

Inlogprobleem WiFi vanaf laptop

  • 20 November 2019
  • 7 reacties
  • 1203 keer bekeken

Bij het inloggen via wifi op de Xbox krijg ik nu de melding dat de beveiligingssleutel voor het netwerk onjuist is. Bij het inloggen via mobiel of tablet gebruik ik de zelf sleutel (wachtwoord) en gaat het prima.

icon

Beste antwoord door Natasja 22 November 2019, 17:45

Bekijk origineel

7 reacties

Staat het bij de Xbox wel op hoofdletters?

Reputatie 6
Badge +9

Dag @CarlosOP. Welkom hier op het Forum. Als je op je toestel en tablet wel kunt inloggen met die beveiligingssleutel, dan vermoed ik inderdaad hetzelfde als @PeterG. Wat je ook nog kunt proberen, is je beveiligingssleutel aanpassen. Ik ben benieuwd of het dan wel lukt.

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @CarlosOP. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik hoop dat dit betekent dat het inmiddels is gelukt om je Xbox te verbinden met WiFi. Als je nog wel mijn hulp nodig hebt, dan lees ik het graag.

Het probleem ligt bij de Laptop en wel bij de  Qualcomm Atheros AR946x Wireless Network Adapter. Als ik het stuurprogramma heb verwijderd en dan weer herstart doe (wordt opnieuw geinstalleerd, gaat het weer prima. Helaas was na een week het zelfde probleem, nu heb ik na lang zoeken een update gevonden voor de Adapter. Nu maar afwachten…

Maar in ieder geval dank voor de reactie.

Reputatie 6
Badge +9

Excuses voor de late reactie, @CarlosOP. Je topic is mij aan de aandacht ontglipt. Ik ben wel benieuwd naar hoe het nu is. Heeft de update voor de adapter het probleem opgelost? Als je nog ergens hulp bij nodig hebt, dan lees ik het graag.

Excuses voor de late reactie, @CarlosOP. Je topic is mij aan de aandacht ontglipt. Ik ben wel benieuwd naar hoe het nu is. Heeft de update voor de adapter het probleem opgelost? Als je nog ergens hulp bij nodig hebt, dan lees ik het graag.

Het probleem is opgelost, alles werkt weer zoals het moet.

Reputatie 6
Badge +9

Dat is goed nieuws, @CarlosOP. Als je toch nog ergens hulp bij nodig hebt, dan lees ik het graag.

Reageer