Vraag

interactieve tv ontvanger werkt niet goed

  • 16 January 2021
  • 4 reacties
  • 84 keer bekeken

ik heb meerdere malen de software geupload. de foutcode 561 doorgelopen en ik kom steeds terug bij stb-ufa-03-510291.  de laatste weken en vooral de laatste dagen reageert de tv ontvanger niet. Is het tv kastje niet verouderd. 

graag zo snel mogelijk contact 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Ik heb nog steeds het nieuwe menu niet. Bij KPN zei men dat het op 20 jan. voorelkaar zou zijn. Ik heb mijn ontvanger (arris vip2952 v2) vandaag (21 jan.) 2x naar fabrieksinstellingen gedaan en gereset, en staat nog steeds op software-versie 7.7.89_3. En op hardware-versie VIP2952. Gaat dat bij mij ooit nog goedkomen, of blijf ik betalen voor ouwe troep? Gr. peteruitdebetuwe. 

Jammer dat ik geen duidelijk antwoord op mijn vraag krijg. 

Jammer dat ik geen duidelijk antwoord op mijn vraag krijg. 

Het is nogal druk op het forum dus het kan een paar dagen duren voordat een moderator aan je vraag toekomt. Verder is het handig om je profiel aan te vullen met relevante informatie, zodat een moderator daar t.z.t. niet eerst nog om moet vragen. Dat geldt ook voor het profiel van @Postricardo .

Voor meer informatie over het nieuwe menu kun je ook in dit topic terecht. 

Het lijkt nu beter te werken. dank