Beantwoord

Internetgebruik SIM kaart/mobiel van mijn dochter checken

  • 21 August 2019
  • 10 reacties
  • 279 keer bekeken

Hallo. Ik heb een maand geleden een SIM kaart voor mijn dochter gekocht, zonder internet bundel. Ze krijgt van mij 1 of 2 GB die ik met haar deel vanuit mijn bundel.
Is het mogelijk om te kijken wat daarvan de status is, qua hoeveelheid MB's? Zelf kan ik dit wel in mijn KPN app, maar haar gegevens kan ik niet in de app opvragen.

Graag een reactie óf dit mogelijk is en zo ja, hoe...

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Bart_ 2 September 2019, 16:20

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Als het voor je dochter is neem ik aan dat haar abonnement op jouw naam staat?
Dan zou je dat moeten zien in je app. Ik heb twee abonnementen op mijn naam voor mijn twee dochters. En beide nummers zie ik in de MijnKPN app, inclusief stand van de MB's.
Is je dochter meerderjarig en het abonnement op haar eigen naam dan moet het via haar eigen KPN ID en dus haar eigen KPN app. Ik geloof niet dat je in die app kan schakelen tussen twee verschillende abonnementhouders.
Reputatie 7
Badge +24
Als je compleet ben, kun je in de app van alle mobiele abo's precies zien hoeveel ze verbruikt hebben en hoeveel ze nog over hebben.



Kijk maar mijn nummer staat bovenaan, andere nummers daaronder, stukje naar beneden scrollen, alles staat erbij.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Frank W. Ik zie dat je al goeie tips hebt gekregen. Kun je hier mee uit te de voeten? Mocht het nodig zijn dan kijk ik graag met je mee. Zou je in dat geval jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Reputatie 7
Badge +10
Als je compleet ben, kun je in de app van alle mobiele abo's precies zien hoeveel ze verbruikt hebben en hoeveel ze nog over hebben.



Kijk maar mijn nummer staat bovenaan, andere nummers daaronder, stukje naar beneden scrollen, alles staat erbij.


Nick,
Dat zie je alleen van de nummers die op jouw naam staan. Mijn vriendin heeft bijvoorbeeld haar eigen KPN abonnement. Ze valt wel onder het compleet pakket want we wonen op hetzelfde adres, maar ik kan in mijn KPN app echt niet zien wat ze nog heeft en heeft verbruikt.
Reputatie 7
Badge +24
Dan kun je ook geen data delen. Of wel?
Reputatie 7
Badge +10
Dan kun je ook geen data delen. Of wel?
Uiteraard wel. Je kan MBs delen met iedereen op hetzelfde adres. Niet alleen met alle abonnementen op je eigen naam.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Frank W. Ik was er gemakshalve van uitgegaan dat het abonnement van je dochter op jouw naam stond. Is dat ook het geval? Het gaat er in elk geval om dat abonnementen zijn gekoppeld en dan kun je het sowieso bekijken.
Beste Bart,

Het abonnement staat op mijn naam. Zij is 8 jaar. Hoe kan ik haar abonnement koppelen met het mijne?
Moet dit achter de laptop is kan dit ook mobiel.

Gr.

Frank
Reputatie 7
Badge +20
Hallo! Haar abonnement is niet te koppelen aan jouw abonnement, maar je kan beide nummers wel onder hetzelfde KPN ID hebben staan. Dat doe je op dezelfde manier zoals je eigen nummer ook ooit aan KPN ID hebt toegevoegd.
Hallo Bart,

Het is me gelukt om haar nummer (product) te koppelen. Kan nu zien hier haar bundel erbij staat.

Gr. Frank

Reageer