Alles heb ik al geprobeerd.
Zou het aan een instelling in mijn abbonement ofzo kunnen liggen??
Beste antwoord door Paul van KPN
Bekijk origineelBeste antwoord door Paul van KPN
Bekijk origineelHi Bart, welkom! Apart dat je in het buitenland geen internet hebt. Hebben we het dan over een EU-land? Nog een paar tips wat je kan controleren:
- Herstart je toestel een keer zodra je in het buitenland bent (heb je vast al een keer geprobeerd).
- Check de APN in de instellingen van je telefoon. Dit zou 'internet' of eventueel 'portalmmm.nl' moeten zijn.
- Als in het buitenland bent, selecteer dan handmatig een ander netwerk (i.p.v. automatisch).
Zie ook dit topic over internet in het buitenland.Â
Kun je je gegevens invullen in je profiel en mij een seintje geven als dat is gebeurd? Dan controleer ik in de systemen of alles goed staat want dat zou inderdaad ook het probleem kunnen zijn.
Â
Update: mocht je problemen ondervinden met internet in het buitenland, neem het topic even door voor meer tips om het op te lossen.Â
Ik heb helaas hetzelfde probleem
Â
alles lijkt goed te staan
maar toch telkens als we buitenland in rijden heb ik geen internet en m’n man wel
Â
welke instellingen van abonnement moet ik naar vragen?
Mijn zoon zit op dit moment in het buitenland  (Frankrijk) en zijn  internet (data) werkt niet. Zijn mobiele nummer staat op mijn naam.Â
De roaming staat aan hij heeft het toestel ook al gereset ….. Kunnen jullie kunnen kijken wat er aan de hand is? Misschien een keer resetten? het topic heb ik ook al gelezen… laatst was hij in Belgie en toen bleek het ook niet te werken.Â
 gr Marijke
zojuist een medewerker van KPN gesproken, met behulp van bovenstaande informatie bleek er ook een blokkade op te zitten. Deze is nu verwijdert. Bedankt voor de ontvangen hulp!
gr. Marijke
Mijn zoon zit op dit moment in Spanje en zijn  internet (data) werkt niet. Zijn mobiele nummer staat op mijn naam.Â
De roaming staat aan hij heeft het toestel ook al een paar keer gereset. Kunnen jullie kijken wat er aan de hand is? Misschien een keer resetten?Â
Ik heb hetzelfde probleem, ik heb een 4G abbboment en in het buitenland totaal geen internet.Â
Kan iemand kijken of mij abboment ook verkeerd staat ingesteld?Â
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.