Internet valt weg voor en 2 sec en dan is het er weer zo wel vast als wifi

  • 14 December 2019
  • 8 reacties
  • 206 keer bekeken

Onze internet verbinding valt zo maar weg en dan is hij er weer en dat meerdere keren per dag alles al gedaan wat op het forum staat en op de site maar helpt niet ook gebeld maar ook geen fout kunnen vinden. Ik het en expediabox v10


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7

Heb je een VDSL aansluiting of een glasvezel aansluiting?

We hebben glasve

Reputatie 7

Dat vermoeden had ik al.

Ik hoop dat een KPN moderator dit issue op zal pakken en eens jouw lijn zal doormeten.

Ik heb een vermoeden dat dit probleem wel eens veroorzaakt zou kunnen worden door de NTU (glasvezelmodem) en dat deze dan dus vervangen zal moeten worden.

Reputatie 7
Badge +24

Hoi Pizzabakker, welkom op het forum. 

Ik hoop dat een KPN moderator dit issue op zal pakken en eens jouw lijn zal doormeten.

Hier ben ik dan! Ik wil je vriendelijk verzoeken om zowel de Experiabox als het glasvezelkastje ernaast 10 seconden stroomloos te maken. Helpt dit niet? Dan gaan we meedenken. 

Zou je ook je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Dit heb ik ook al gedaan het is nu alleen nog slechter geworden. Is nu Max 5 sec weg de verbind

Monteur is geweest maar er is ergens en glasvezel breuk. Nu wachten op en afspraak van en glasvezel monteur om de breuk te zoeken 

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel voor de terugkoppeling hier. Ik zie het inderdaad, er is daar een pigtail kapot. Voor de meelezers: Een pigtail is een stuk kabel met aan één zijde een glasvezel connector die al is afgewerkt, en aan de andere kant van de pigtail kan doormiddel van een fusie las gelast worden op een glasvezelkabel.

Het is doorgezet naar de netwerkbeheerder voor herstel. Nog even geduld dus, helaas. 

Helaas heeft de glasvezel leverancier regerfiber nog geen contact met ons op genomen voor een afspraak dit zouden ze binnen 5 uur doen na dat de monteur was geweest bij ons. Wie of wat moet ik nu bellen??