Beantwoord

iPhone 11 kosten

  • 15 September 2019
  • 3 reacties
  • 211 keer bekeken

Hallo. Ik heb dus een nieuwe telefoon nodig en zag de nieuwe iPhone 11 maar nu is mijn vraag als je eenmalig 400 euro betaald. Hoeveel zijn de maandelijkse kosten dan? Ik zat op de KPN site te kijken en daar kwam een heel last bedrag uit. Ik heb alles van KPN tv en alle telefoons. Wie kan me verder helpen?

*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door wjb 15 September 2019, 23:04

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Kies op deze site de iPhone en het abonnement die je zou willen contracteren en schuif het balkje naar links totdat eenmalig boven de €400,- uitkomt.
Bij totaal per maand zie je dan de maandelijks kosten.

Let op, het onderstaande voorbeeld is voor de 64GB uitvoering met een 15GB abonnement.

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Sem den Outer, welkom op het KPN Forum! Ik zie dat wjb al een goed antwoord heeft gegeven op jouw vraag. Is het voor jou nu duidelijk wat de maandelijkse kosten zullen zijn op het moment dat je 400 euro afbetaald voor het toestel? Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Sem den Outer, welkom op het KPN Forum! Ik zie dat wjb al een goed antwoord heeft gegeven op jouw vraag. Is het voor jou nu duidelijk wat de maandelijkse kosten zullen zijn op het moment dat je 400 euro afbetaald voor het toestel? Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.
We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Reageer