Beantwoord

iphone 7 de andere kant heeft steeds meer problemen om mij te kunnen verstaan.

  • 20 October 2020
  • 7 reacties
  • 89 keer bekeken

Reputatie 1

iphone 7 de andere kant heeft steeds meer problemen om mij te kunnen verstaan. het probleem doet zich voor op het moment dat ik gebeld wordt, en niet in de auto zit dus verbonden ben met de carcit. Want dan gaat het wel goed. toestel is van 11-04 -2019 en verloopt dus op 11-04-2020 dan mag ik opnieuw gaan verlengen maar heb op dit moment een probleem. wat kunnen jullie doen voor mij?

icon

Beste antwoord door Noordzee 24 October 2020, 10:11

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @C. Millenaar ,

Je hebt twee jaar garantie op een iPhone, dus dan zou ik jou willen adviseren om het toestel bij KPN ter reparatie aan te bieden. Het simpelste is om dit in een KPN-winkel te doen.  

Je bent dan jouw toestel wel even kwijt. In de tussentijd dan maar een vervangende telefoon te gebruiken. Misschien heb je er nog één ergens liggen. Je kunt het Sim-kaartje dan overzetten. 

Een ander idee is om zelf een hele nieuwe telefoon te kopen. En dan daar jouw sim-kaartje in te stoppen. De Nieuwe iPhone SE 2020 is best wel betaalbaar.

  

Reputatie 5
Badge +10

Hoi @C. Millenaar, 

Balen dat je niet goed verstaanbaar bent als je belt met je iPhone. In aanvulling op de reactie van @Noordzee (waarvoor dank), kan je eerst nog proberen om je toestel te herstarten, te resetten of terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Ik raad je aan om voor dat laatste wel eerst een back-up van belangrijke gegevens te maken. Lost dat het allemaal niet op, dan kan je inderdaad het toestel ter reparatie aanbieden. Kom je zo verder? 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @C. Millenaar ,

Je hebt twee jaar garantie op een iPhone, dus dan zou ik jou willen adviseren om het toestel bij KPN ter reparatie aan te bieden. Het simpelste is om dit in een KPN-winkel te doen.  

Je bent dan jouw toestel wel even kwijt. In de tussentijd dan maar een vervangende telefoon te gebruiken. Misschien heb je er nog één ergens liggen. Je kunt het Sim-kaartje dan overzetten. 

Een ander idee is om zelf een hele nieuwe telefoon te kopen. En dan daar jouw sim-kaartje in te stoppen. De Nieuwe iPhone SE 2020 is best wel betaalbaar.

  

Hoi @C. Millenaar, 

Balen dat je niet goed verstaanbaar bent als je belt met je iPhone. In aanvulling op de reactie van @Noordzee (waarvoor dank), kan je eerst nog proberen om je toestel te herstarten, te resetten of terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Ik raad je aan om voor dat laatste wel eerst een back-up van belangrijke gegevens te maken. Lost dat het allemaal niet op, dan kan je inderdaad het toestel ter reparatie aanbieden. Kom je zo verder? 

@C. Millenaar 

Ben je nog een stap verder gekomen?

Of heb je de telefoon al naar de KPN-winkel gebracht?  

Reputatie 1

resetten al meerdere malen gedaan maar gaf geen oplossing, zal hem dus moeten gaan inleveren. bedankt voor de reactie.

 

Reputatie 7
Badge +28

Graag gedaan, nu maar hopen dat je snel een goed werkend toestel krijgt.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @C. Millenaar 
De verstaanbaarheid is met de laatste IOS 14.1 een heel stuk verbeterd, dus heb je  deze er al op staan?:

Reputatie 1

nee zie net dat ik een update kan draaien doe ik gelijk.

 

Reageer