Beantwoord

Is de firmware van mijn Experia Box up-to-date ?

  • 27 January 2020
  • 6 reacties
  • 1385 keer bekeken

Reputatie 1

Niet dat ik problemen ondervind maar uit nieuwsgierigheid vraag ik me af of mijn Experia box up to date is, V1 lijkt me zo laag.

En indien niet, kan ik een update forceren?

Zie de screenprint van de status.

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 27 January 2020, 21:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Dag @janoniem , ben jij toevallig Telfort klant? Die hebben een ander versiebeheer.

Bij KPN is de v10 afgelopen week automatisch ge-update naar V1.01.00T03.7V3

Update forceren lukt alleen (door een reset uit te voeren) als die update toch al klaar stond.

Voor onze Telfort V10 is dit zover ik weet de meest recente het zal wel tot de thuis migratie duren voor we de meest recente KPN variant krijgen.

Reputatie 1

@RBxx,

Klopt, mijn 3 in 1 pakket wordt nog “gevoed” door Telfort.

Reputatie 7
Badge +21

Dat dacht ik al @janoniem  en zoals Galdor68 aangeeft zit je dus op de juiste versie (voor Telfort).

De meest recente KPN versie zal je wel gaan krijgen bij de thuis migratie naar KPN.

Dat dacht ik al @janoniem  en zoals Galdor68 aangeeft zit je dus op de juiste versie (voor Telfort).

De meest recente KPN versie zal je wel gaan krijgen bij de thuis migratie naar KPN.

Of als je nu overstapt, zover ik het begrijp krijgt een v10 of v10a de KPN firmware (bij een fabrieks herstel) als deze op een "echte" KPN aansluiting zit.

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @janoniem, welkom op het KPN forum! 

Ik lees dat je een Telfort Thuis abonnement hebt en dat je vraag hier al beantwoord is, dat is fijn :slight_smile: Voor vragen over Telfort Thuis kan je ook gerust nog terecht op het Telfort Forum.