Vraag

kan wachtwoord van mailadres @vathorstnet.nl niet wijzigen

  • 27 January 2021
  • 6 reacties
  • 125 keer bekeken

Wij hebben nog een oud mailadres van xms namelijk @vathorstnet.nl. Het wachtwoord hebben wij niet veranderd maar we kunnen nu niet meer inloggen. Kunnen jullie ons helpen? We zien nergens een link dat we ons ww kunnen wijzigen.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Bakjacq! Bedankt voor je vraag op ons KPN Forum. 
Als je naar onze KPN webmail gaat, zie je de mogelijkheid om op ‘wachtwoord vergeten’ te drukken. Heb je geen bericht gehad om je wachtwoord te wijzigen o.i.d.? Wel gek natuurlijk dat je niet meer kunt inloggen. Aan de andere kant is het goed om zo nu en dan je wachtwoord te wijzigen. 

Hopelijk kun je hiermee uit de voeten. Als je vragen hebt, hoor ik het graag.

 

Dank voor je reactie. Ik heb het al geprobeerd via KPN webmail en ww vergeten. Ik heb ingelogd met mijn klantnummer maar het mailadres wat ik wil wijzigen (*********@vathorstnet.nl) wordt dan niet getoond.

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +17

Sorry voor mijn late reactie @Bakjacq! Ik heb je reactie over het hoofd gezien. Het mailadres is wel bekend bij ons, maar lijkt niet gekoppeld te zijn aan een klantprofiel. Dat is een beetje gek. Ik wil dit graag voor je nakijken. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 
Postcode, huisnummer en klantnummer graag. Alvast bedankt:blush:

Beste Lisa, de gegevens zijn ingevuld.

Zojuist met KPN ge-chat. Over max een uur zou het emailadres gekoppeld moeten zijn binnen MijnKpn en kan ik het wachtwoord wijzigen.

 

Reputatie 7
Badge +17

Goed om te horen!