Beantwoord

Klacht over onterecht betaald bedrag

  • 20 January 2020
  • 5 reacties
  • 118 keer bekeken

Ik ben opzoek naar een klachtenformulier van KPN waar ik een klacht kan indienen. Telefonisch kan mijn klacht niet worden behandeld vertelde een medewerker. ik kan geen formulier of mailadres vinden waar ik de klacht kwijt kan. Het betreft een bedrag dat al vanaf 24-11-2013 wordt ingehouden en waar na telefonisch contact met KPN medewerker ook geen antwoord op weet en zelf ook niet weet hoe dit bedag er is gekomen. Dit is nu wel stop gezet maar hoe zit het met de schade die ik heb geleden door al die jaren te betalen voor iets waar ik niets van weet. hebben het wel over ong. 530,00 euro. Krijg altijd overal mail over als er een bedrag wordt ingehouden van al mijn abonnementen maar hier is niets over terug te vinden in (mijn KPN).

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 23 January 2020, 12:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Schuurmans GJ, welkom! Heeft de collega aan de telefoon geen klacht voor jou aangemaakt? Dat is bijzonder. Je kunt via onze website een klacht indienen, maar je kan dit ook bij mij doen. 

 

Welk bedrag heb je maandelijks aan ons betaald? Staat er in de omschrijving niet bij waar het voor is? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Kan je daarnaast onder ‘persoonlijke opmerkingen’ plaatsen wat er bij de omschrijving op je rekening staat? Ik kijk graag met je mee. 

Het gaat om een bedrag van 7,12 euro per maand van af 24-11-2013.

Volgens de medewerker KPN om een email adres, maar een die mij totaal onbekend is en ook niet in (mijn KPN) staat.

Ook heb ik hier nooit email facturen van ontvangen en van mijn andere abonnementen wel. 

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie inderdaad dat dit om een e-mail extra abonnement gaat. De e-mails met facturen zijn naar een HetNet e-mailadres gegaan. Is dit wellicht een e-mailadres dat je niet meer gebruikt? Normaliter vergoeden we twee maanden, omdat het echter al zo lang loopt, kan ik er zes maanden van maken. Het gaat dan om een bedrag van 42,72 euro, die je teruggestort krijgt. Wil je me laten weten of je hiermee akkoord gaat? Dan ga ik het voor je in orde maken. 

Ik heb dit e-mail adres nooit gehad ik heb alleen planet, gmail, Hotmail, icloud, wxs en kpnmail adressen voor zowel werk, prive en vrijwilligerswerkzaamheden ook nooit iets anders gehad.

Ik begrijp dat er verder niets aangedaan kan worden dan 42,72 euro voor iets wat ik niet heb gedaan maar wel voor heb betaald.

En dat voor een trouwe klant die al echt jaren lid is valt het mij een beetje tegen.

 

Reputatie 7
Badge +30

Ik kan me heel goed voorstellen dat je hier flink van baalt. Het is vanuit ons een tegemoetkoming, daar wij er vanuit gaan dat de diensten die je afneemt ook gebruikt worden. Doordat je maandelijks de facturatie in je internetbankieren of bankafschriften kunt zien, gaan we er vanuit dat je aan de bel trekt als je iets ziet wat daar niet hoort. Ik heb in ieder geval bij dezen 42,72 euro vergoed. Mocht ik verder nog iets voor je kunnen doen, laat je me dit dan weten?Â