Beantwoord

Trage wifi en ik moet zelf een wifi versterker kopen

  • 15 September 2019
  • 9 reacties
  • 205 keer bekeken

Ik vind het schandalig als je op je 2e etage slechte WiFi hebt en daarnaast alles bij KPN hebt lopen, je als voorstel krijgt na de WiFi check om een WiFi versterker aan te schaffen voor €98,-. Lijkt me dat jullie enigszins door de slechte ontvangst in gebreke zijn en dan moeten wij nu onze portemonnee maar weer trekken? Belachelijk!

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Joep1965 16 September 2019, 00:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Badge +19
Anno 2019 is het helaas niet meer mogelijk om zonder Wi-Fi versterkers goed Wi-Fi in het hele huis te hebben. Er is zoveel op Wi-Fi dat het Wi-Fi netwetk helemaal dicht slibt. Je zal dus zelf wat moeten doen. Op iedere verdieping een Wi-Fi versterker bekabeld plaatsen is de enige optie. Of zet de experiabox op een centrale plek in het huis. Dan heb je waarschijnlijk niet eens versterkers nodig. Bedenk ook dat als jij een heel sterk wifi signaal heb je buren daar last van hebben en andersom uiteraard ook.
Reputatie 7
Badge +24
... en dan moeten wij nu onze portemonnee maar weer trekken? Belachelijk!
Wat is daar belachelijk aan? Als u boven in de badkamer stromend water wilt hebben, dan zult u dat toch ook zelf moeten betalen? Daarvan zegt u toch ook niet tegen Oasen of Vitens: dat moeten jullie gratis voor mij regelen?
jij hoeft voor boven en beneden water toch ook nie apart te betalen of wel? Tis toch 1 prijs! Betalen elke maand genoeg aan KPN om ook boven fatsoenlijke WiFi te hebben! Dus ik hoef niks gratis betaal al zat! Service noemen ze zoiets !
Bedankt!
Reputatie 7
Badge +24
jij hoeft voor boven en beneden water toch ook nie apart te betalen of wel?
Voor het gebruik niet. Voor de aanleg wel.
Reputatie 7
Badge +24
Betalen elke maand genoeg aan KPN om ook boven fatsoenlijke WiFi te hebben! Dus ik hoef niks gratis betaal al zat! Service noemen ze zoiets !
Ja, dat kun je van het water ook wel zeggen...
Anno 2019 is het helaas niet meer mogelijk om zonder Wi-Fi versterkers goed Wi-Fi in het hele huis te hebben. Er is zoveel op Wi-Fi dat het Wi-Fi netwetk helemaal dicht slibt. Je zal dus zelf wat moeten doen. Op iedere verdieping een Wi-Fi versterker bekabeld plaatsen is de enige optie. Of zet de experiabox op een centrale plek in het huis. Dan heb je waarschijnlijk niet eens versterkers nodig. Bedenk ook dat als jij een heel sterk wifi signaal heb je buren daar last van hebben en andersom uiteraard ook.
Hallo @Joep1965 , ik heb een huis uit 1968 zonder beton en staal en heb de V10 in de meterkast en heb op alle 3 de verdiepingen wifi en ook in de voor- en achtertuin.
Bij de nieuwere huizen die met staal en gewapend beton gebouwd zijn kan ik me een extra WiFi-unit wèl voorstellen.
Reputatie 7
Badge +30
Beste @Fredharry, welkom! De wifituner biedt, afhankelijk van de betreffende situatie, heel verschillende mogelijkheden. Een van die mogelijkheden is inderdaad het aanschaffen van de wifi versterker. Welke snelheid kan je halen op de plekken waar het volgens jou heel traag is? Wil je ook je forumprofiel eens aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan kijk ik graag even met je mee.
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd, zie ik. Doe je dat alsnog als je wilt dat ik met je mee kijk?