Beantwoord

Kosten abonnement na aansluiting glasvezel?

  • 24 June 2021
  • 2 reacties
  • 80 keer bekeken

Volgende week komen jullie het oranje sprietje naar binnen leggen en aanleggen. In begeleidende mail staat dat ik daarna contact kan opnemen voor het omzetten van mijn abonnement. Welke consequenties heeft dat voor de hoogte van zijn abonnement of blijft het bedrag hetzelfde. 

Verras mij op een positieve wijze…

Alvast bedankt voor de reactie.

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 25 June 2021, 20:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Dat abonnement kan gewoon hetzelfde blijven. Tenzij u een heel heel heel oud abonnement heeft.

Dat "contact opnemen" kunt u beter even afwachten. De rest van het netwerk moet ook eerst helemaal klaar zijn. In principe is dat überhaupt niet nodig om te bellen volgens mij. Een monteur komt vanzelf een keer bij u langs.

@Shortie467 . In principe zetten we alleen de ‘drager’ om. Dus van koper naar glasvezel. That's it.

Bijkomend voordeel is dat de download en upload symmetrisch worden. Verder is glasvezel stabieler en heeft de potentie voor veel hogere snelheden dan koper. Deze kun je dan zelf, naar wens aanvragen. 

Alleen als je een heel oud abonnement hebt kan het zijn dat we je om moeten zetten naar hussel.