Beantwoord

Kosten bellen en smsen vanuit NL naar binnen EU en vanuit binnen EU naar binnen EU

  • 28 July 2020
  • 4 reacties
  • 77 keer bekeken

Graag ontvang ik een antwoord op de zeven volgende vragen. Eindeloos op website gezocht. Geen duidelijke antwoorden gevonden. GRAAG PER GESTELDE VRAAG BEANTWOORDEN!

 

Ik heb een KPN Hussel 2 abonnement met 2GB. Normaal 25,00 minus 5,00 korting zolang abonnement loopt - 2,50 verlengkorting (ben al ‘eeuwen’ klant). Betaal dus 17,50 per maand voor het abonnement.

 

Wat zijn de kosten voor:

  1. bellen vanuit NL naar een vast nummer binnen EU?
  2. bellen vanuit NL naar een mobiel nummer binnen EU?
  3. bellen vanuit een land binnen EU  naar een vast nummer binnen EU?
  4.  bellen vanuit een land binnen EU naar een mobiel nummer binnen EU?
  5. sms’en vanuit NL naar een mobiel nummer binnen EU?
  6. sms’en vanuit een land binnen EU naar een mobiel nummer binnen EU?
  7. Voor zover mij bekend betaal ik bij het overschrijden van mijn 2GB limiet ik niet extra. Alleen de snelheid wordt langzamer. Klopt dat?

MvG

FoCo

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 4 August 2020, 19:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi @FoCo, welkom op het forum. 

Wanneer je en Hussel abonnement hebt gebruik je je eigen bundel zoals je deze ook ik Nederland gebruikt, zolang je maar in de EU bent. Buiten je bundel betaal je wel extra belkosten, hoeveel dat is kan per land verschillen. In de meest gevallen is het aantrekkelijker om een extra bundel bij te nemen. 

Als je data op is, zal de verbinding aanzienlijk trager worden maar zonder extra kosten. 

Heb je zo antwoord op al je vragen?

Reputatie 7
Badge +24

Foco, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 

Inmiddels is mijn vraag beantwoord door ontvangst laatste factuur. Er was voor alle activiteiten naar en binnen EU buitenlanden € 0,00 in rekening gebracht.

Reputatie 7
Badge +24

Fijn om te lezen, je weet me anders hier te vinden.