Beantwoord

KPN iTV app geen Duitse zenders zien

  • 22 July 2019
  • 10 reacties
  • 1932 keer bekeken

De KPN app is nog steeds niet te gebruiken voor de Duitstalige zenders (ARD ZDF ARTE) . Dit om nog steeds onduidelijke redenen. Via het normale TV aanbod kan het wel , maar met de APP niet terwijl die kontakt heeft met dezelfde box van KPN.
Ziggo GO biedt die service wel en wie schetst mijn verbazing dat men dat in de KPN winkel ruiterlijk toegeeft dat KPN achter loopt wat dit betreft. DAN MOET U MAAR OVERSTAPPEN NAAR ZIGO!!!!
Dit had ik nooit verwacht van KPN. Zijn jullie rijp voor overname?
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 23 July 2019, 15:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi, Buysse, welkom op het forum! Ik kan hier kort over zijn: we hebben vanuit onze overeenkomst met de Duitse zenders niet de rechten om deze zenders buitenshuis te laten zien. Wellicht dat dit in de toekomst nog verandert, maar daar kan ik geen garanties op geven.

We willen je altijd van volledige informatie voorzien, dus de winkel zal inderdaad ook aangeven dat dit niet kan. Als het buitenshuis bekijken van deze zenders heel belangrijk is voor jou als klant, dan is aangeven dat dit bij een andere provider wel mogelijk is, ook een stukje service. We willen je zeker niet wegjagen, maar we willen wel dat je weet hoe het ervoor staat.
Reputatie 4
Badge +1
Ik snap die overeenkomst niet, want ik kan namelijk wel ARD, NDR en BR live kijken via hun Android TV app hier in Nederland, plus content van de (meeste) andere regionale omroepen.
Reputatie 7
Badge +30
Je bedoelt een app van de Duitse omroepen zelf? Het is zeker mogelijk dat het daarmee wel kan. Uitzendovereenkomsten zijn niet universeel, het is een geven en nemen tussen de omroep of omroepengroep en de tv provider op het gebied van kosten en mogelijkheden.
Reputatie 4
Badge +1
De mogelijkheid is er zeker wel, aangezien de zenders wel te zien zijn via Ziggo Go, en ARD een internationaal-vriendelijke stream gebruikt voor hun Android TV app.
Er zal gewoon weinig tot geen aandacht aan worden besteed bij KPN, aangezien de prioriteit zéér duidelijk het verhuren van de decoder boxen is.
Hoi, Buysse, welkom op het forum! Ik kan hier kort over zijn: we hebben vanuit onze overeenkomst met de Duitse zenders niet de rechten om deze zenders buitenshuis te laten zien. Wellicht dat dit in de toekomst nog verandert, maar daar kan ik geen garanties op geven.

We willen je altijd van volledige informatie voorzien, dus de winkel zal inderdaad ook aangeven dat dit niet kan. Als het buitenshuis bekijken van deze zenders heel belangrijk is voor jou als klant, dan is aangeven dat dit bij een andere provider wel mogelijk is, ook een stukje service. We willen je zeker niet wegjagen, maar we willen wel dat je weet hoe het ervoor staat.


Beste Eric,

Ik (wij) willen niet buitenshuis kijken (zoals bij Ziggo) ,gewoon in huis via het zelfde draadje.

Ik vind het ook vreemd dat ik geen enkele duitse zender kan bekijken.via de app. 

Gewoon een bezuinigings maatregel van KPN om klanten weg te jagen 

als ik voetballen wil kijken en mijn vrouw Duitse muziek hoofdprijs niks daar bij ziggo kan het wel 

Reputatie 7

Dat kan jij ook alleen dan zal jij jouw vrouw de televisie moeten laten gebruiken en zelf op je telefoon of tablet voetbal moeten kijken. :innocent:

Met alle respect KPN dit is echt schandalig. Vandaag overgegaan naar KPN glazvezel interactieve TV en nu moeten vaststellen in deze forum dat ik geen duitse zenders op mijn telefoon kan kijlen... de enige manier waarop ik tv kijk by the way. Lijkt me een goed idee om hier gauw iets mee te doen.....