Beantwoord

KPN Combivoordeel

  • 21 October 2020
  • 3 reacties
  • 124 keer bekeken

Hallo, ik ben omgezet van Telfort naar KPN, we hebben ook een KPN gsmĀ abonnement, beide abonnementen zijn gekoppeld in de KPN app maar ik kan geen Combi voordeel kiezen, wat nu?

icon

Beste antwoord door Noordzee 21 October 2020, 12:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @RonniewĀ ,

Voor (oud)-Telfort klanten is er een speciale aanmeldpagina.Ā 

Ben/was je een oudĀ Telfort-klantĀ en heb/had je internet via Telfort?Ā Je kunt dit voordeel (de korting van 5 euro per maand) dan regelen op deze pagina:Ā kpn / telfort Hussel aanmelden

Ā 

Als je geen Telfort klant was, dan geldt deze procedure: Ā 

Voor het aanmelden van jouw producten voor deĀ voordelenĀ vanĀ KPN CompleetĀ ofĀ KPN HusselĀ (dat is afhankelijk van hoeĀ oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina:Ā kpn Hussel aanmelden

HalloĀ @RonniewĀ ,

Voor (oud)-Telfort klanten is er een speciale aanmeldpagina.Ā 

Ben/was je een oudĀ Telfort-klantĀ en heb/had je internet via Telfort?Ā Je kunt dit voordeel (de korting van 5 euro per maand) dan regelen op deze pagina:Ā kpn / telfort Hussel aanmelden

Ā 

Als je geen Telfort klant was, dan geldt deze procedure: Ā 

Voor het aanmelden van jouw producten voor deĀ voordelenĀ vanĀ KPN CompleetĀ ofĀ KPN HusselĀ (dat is afhankelijk van hoeĀ oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina:Ā kpn Hussel aanmelden

Dit heb ik al eens gedaan, de site zegt dat het abonnement al aangemeld is.

Reputatie 7
Badge +28

@RonniewĀ 

Als het via de link niet lukt, dan heb je nog twee mogelijkheden om het te regelen in een persoonlijk contact.Ā 
Ā 

KPN is gewoon bereikbaar perĀ telefoon : 0800 - 0402.Ā 

Spreek dan in: Ik wil een medewerker spreken.Ā 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief. Ā 

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
Ā 

Kies een onderwerp.

Tik danĀ op Ā : Ik heb een andere vraagĀ 

(en danĀ helemaal naar beneden scrollen)Ā 

Ā