Beantwoord

Prime video

  • 14 July 2020
  • 6 reacties
  • 204 keer bekeken

Ik kan geen KPN PRIME video account aanmaken met ABN AMRO bankpas wat nu??

icon

Beste antwoord door Chrizziey 14 July 2020, 13:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Willem1988,

Amazon ondersteund alleen maar het gebruik van een creditcard. Zonder deze kaart is het niet mogelijk om Prime af te sluiten op dit moment. Dit is een keuze die Amazon zelf maakt, dus KPN nog niet heel veel aan kan doen. Wel is KPN bezig om in de toekomst betalen via factuur te ondersteunen maar hier is nog niet echt een datum voor te noemen.

Reputatie 7
Badge +10

Ik kan geen KPN PRIME video account aanmaken met ABN AMRO bankpas wat nu??


@Willem1988  
Via Playstore (Android toestellen) of de App store (Apple) kun je maandelijks betalen via je tegoed, zorg er dan wel voor dat er genoeg tegoed op staat want dit wordt automatisch afgeboekt. 

Is goedkoper dan via een creditcard en je hebt er geen creditcard voor nodig. 

Reputatie 7
Badge +16

Goede tip, deze heb ik zelfs gemist. :)
Kost inderdaad €2,49 per maand en is via de KPN factuur te voldoen via een omweg. 

Reputatie 3
Badge +1


Via Playstore (Android toestellen) of de App store (Apple) kun je maandelijks betalen via je tegoed, zorg er dan wel voor dat er genoeg tegoed op staat want dit wordt automatisch afgeboekt. 

Is goedkoper dan via een creditcard en je hebt er geen creditcard voor nodig. 

Wat betaal je per maand dan via Playstore? Via CC is het €2,99 per maand.

Reputatie 7
Badge +16


Via Playstore (Android toestellen) of de App store (Apple) kun je maandelijks betalen via je tegoed, zorg er dan wel voor dat er genoeg tegoed op staat want dit wordt automatisch afgeboekt. 

Is goedkoper dan via een creditcard en je hebt er geen creditcard voor nodig. 

Wat betaal je per maand dan via Playstore? Via CC is het €2,99 per maand.

Kost 2,49 euro per maand @jjcmulder1979 

Reputatie 7
Badge +10

Goede tip, deze heb ik zelfs gemist. :)
Kost inderdaad €2,49 per maand en is via de KPN factuur te voldoen via een omweg. 


Dit kan direct betaald worden via je tegoed zonder tussenkomst van KPN. 

@Willem1988 Voordeel van Amazon is de tweestapsverificatie, hiermee krijg je een inlogcode per sms. Minder kans op Netflix-hack praktijken.Â