Beantwoord

levering Playstation 4

  • 23 January 2019
  • 6 reacties
  • 294 keer bekeken

Hoi KPN,

Ik heb meegedaan aan de playstation actie en wonderwel nog gewonnen ook. Ik ben gebeld door KPN met de mededeling dat ik de gelukkige winnaar ben van een playstation. Dat was zo'n 2 weken geleden. Tot nu toe is het volledige radio stilte vanaf KPN. Wanneer krijg ik iets te horen, of wanneer kan ik mijn kinderen blij maken dat de PS4 binnen komt?

hoor graag van jullie
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 24 January 2019, 12:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hoi Tantebabs,

Wij hebben dit probleem ook en zijn ook benieuwd wanneer de playstation wordt verzonden.
Aangezien ze aan de telefoon zeggen "In de aankomende dagen komt hij jullie kant op" terwijl we nu al in de "aankomende weken" zitten.
Ik denk dat er gewoon wat lang over word gedaan, maar ben wel nieuwsgierig naar de reactie van KPN.
Reputatie 7
Badge +30
Ha @Tantebabs en @Peterlunss, welkom! Van harte gefeliciteerd, wat een toffe prijs! Jullie kunnen bellen met het servicenummer 088-623 7006 voor vragen over de levering. Hebben jullie dat al gedaan? Mochten ze daar zeggen dat het eraan komt, zullen jullie toch even af moeten wachten ben ik bang. Ik kan me goed voorstellen dat je de Playstation liever gisteren dan vandaag binnenkrijgt en ik hoop dat 'ie snel komt!
Ha @Tantebabs en @Peterlunss, welkom! Van harte gefeliciteerd, wat een toffe prijs! Jullie kunnen bellen met het servicenummer 088-623 7006 voor vragen over de levering. Hebben jullie dat al gedaan? Mochten ze daar zeggen dat het eraan komt, zullen jullie toch even af moeten wachten ben ik bang. Ik kan me goed voorstellen dat je de Playstation liever gisteren dan vandaag binnenkrijgt en ik hoop dat 'ie snel komt!

Hoi Marcia,

Dankjewel, ik heb even contact opgenomen met het servicenummer en zij hebben mij inderdaad gezegt dat het deze week nog wordt verstuurd. Fijn om een schatting te kunnen maken wanneer die ongeveer aankomt hier.
Ik heb vandaag ook even gebeld. De dame aan de telefoon vertelde mij dat de levering nog vier weken kon duren en dat ik het beste over twee weken nog eens contact op kon nemen... toch wel iets andere informatie als dat Peter hierboven beschrijft... 😢 hoe dan ook, er zit niets anders op dan te wachten en te hopen dat het sneller gaat dat mij is geschetst.
Reputatie 7
Badge +30
Wat gek dat jullie allebei zo'n verschillend antwoord krijgen.. De actie voor wat betreft het krijgen van een Playstation controller en/of Playstation Now/Plus loopt ook wat vertraging op, doordat er zoveel animo is. Als ik eerlijk ben, verwacht ik daarom dat het inderdaad wat langer gaat duren. Maar ik hoop natuurlijk dat jullie 'm binnen een week hebben!
Reputatie 7
Badge +30
Hebben jullie 'm al binnen?