loyale klant?!

  • 21 November 2019
  • 2 reacties
  • 195 keer bekeken

Halverwege dit jaar heb ik een ‘mooie’ e-mail ontvangen van KPN. Wij belonen u met 25GB data extra op uw mobiele abonnement, aangezien u een loyale klant bent. Ja, klopt. Compleet en 3x mobiel abo.  Nu heb ik deze wederzijds ‘liefde’ beantwoord door dit specifieke  abonnement te verlengen. 
 

Wat schets mijn verbazing! Weg loyaliteitsbonus. Na contact met KPN, tja… een nieuw contract.. helaas, die optie zit er niet bij. Heeft iemand anders hier ervaring mee?

 

#isdithetmomentomoptestappen?, #trouweklant, #katindezak...


2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Niet verlengen dus. Gewoon lekker zo laten.

Als je je huidige (oude) abonnement, inclusief de daarbij horende voordelen, wilt verlengen doe je …… niets. Het loopt dan gewoon lekker door. De mijne al 8½ jaar.

Wil je een nieuw abonnement, dan ga je "verlengen”. Want als je verlengt vervalt je oude abonnement en dus ook met de voordelen daarbij. Verlengen = nieuw abonnement nemen op bestaande aansluiting.

Verlengen is wat mij betreft al jaren de verkeerde term. Er kan beter gewoon van vernieuwen gesproken worden.

Reageer