Beantwoord

MB's met zoon delen lukt niet

  • 15 September 2019
  • 6 reacties
  • 305 keer bekeken

Ik wil mb’s delen met mijn zoon die niet meer thuis woont. Waarom kan dat niet

Admin: titel aangepast i.v.m. duidelijkheid en topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door RBxx 15 September 2019, 11:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hallo @Sylvana21
Omdat mb's delen één van de voordelen is van KPN Compleet, waarvan je alleen gebruik kan maken met alle aangemelde mobiel abonnementen op hetzelfde adres.
(bron)
Reputatie 7
Badge +16
Hallo @Sylvana21
Als jou zoon niet meer administratief op hetzelfde adres woont is dit niet meer mogelijk. KPN Compleet en MBs delen gelden alleen op alle personen wonende op het zelfde adres, het zogeheten huishouden.

Groeten,
Chris
Vind dit heel raar er is duidelijk tegen mij gezegd je kan ten alle tijden je mb’s delen met andere kpn abonnementen. Nu wil ik dit een keer doen want ik hou iedere maand zoveel over. Dit is heel misleidend. Ga hier zeker een klacht over indienen.
Reputatie 7
Badge +24
Niks raars aan. Bij alle providers werkt dit zo. Alleen binnen hetzelfde huishouden.
Vind dit heel raar er is duidelijk tegen mij gezegd je kan ten alle tijden je mb’s delen met andere kpn abonnementen. Nu wil ik dit een keer doen want ik hou iedere maand zoveel over. Dit is heel misleidend. Ga hier zeker een klacht over indienen.
Je kunt ook ten allen tijde MB's delen met andere KPN abo's, mits ze op hetzelfde adres geregistreerd staan; dit is al jaren zo. Heb je expliciet gevraagd of die abo's ook op andere adressen geregistreerd mochten zijn? Misschien heb jij alleen dát gehoord wat je wilde horen en niet wat er precies gezegd is.
Reputatie 7
Hoi @Sylvana21, welkom op het forum. Wat hierboven al gezegd is klopt helemaal, je kunt MB's delen met alle abonnementen die aangemeld zijn bij jouw KPN Compleet registratie. KPN Compleet werkt op basis van het adres, als jouw zoon op een ander adres woont zal hij niet onder dezelfde KPN Compleet registratie vallen. Ook op onze website wordt onder het kopje MB's delen aangegeven dat de mobiele abonnementen daarvoor op hetzelfde adres actief moeten zijn, waar RBxx ook al naar verwees.
Vanaf het begin dat KPN Compleet mogelijk is werkt het al op die manier.