Beantwoord

MB's delen

  • 25 May 2019
  • 12 reacties
  • 1505 keer bekeken

Waarom kan ik geen mb delen? Zie beide 06 nummers staan.
Geeft aan start huishouden, maar kan niets aan klikken.
Wat moet er gebeuren om dit wel te laten werken.

*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 26 May 2019, 14:36

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +11
@Saskia70

Zie https://forum.kpn.com/kpn-compleet-voordeel-91/mb-s-delen-melding-huishouden-starten-473548
Link bekeken, maar ben kpncompleet en staan ook op het zelfde adres geregistreerd. Kan niets delen
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Tycha. Welkom op het forum. Wat vervelend dat het niet lukt om MB's te delen. Ik zal voor jouw uitzoeken hoe we dit zo snel mogelijk kunnen verhelpen. Zou je je naam, postcode, huisnummer, 06-nummer(s) en klantnummer(s) achter willen laten op het KPN Forum profiel? Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld? Ik hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +11
Psst @Vikash ik geef de link,heb geen probleem,@Saskia70 wel🙂
@Vikash heb alles ingevuld op het KPN forumprofiel
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb zojuist jouw KPN Compleet registratie laten hervalideren. Als het goed is kan je nu wel MB's delen. Laat je mij weten of het gelukt is?
Is gelukt nu! Meteen nog een vraag, wanneer krijg ik mijn dubbele data weer terug. Had 20 Gb is teruggegaan naar 10Gb. En het andere 06 nr moet ook dubbel krijgen.
Reputatie 7
Badge +21
Je ontvangt een verdubbel van MB's wanneer je een Internet of Internet+TV (thuis) afneemt van KPN. Ik kom op dit moment alleen mobiele KPN abonnementen tegen op jouw adres. Dat is de reden waarom jouw MB's niet (meer) verdubbeld worden. Op deze pagina kan je alles over onze KPN Compleet voordelen teruglezen.
@Vikash Dat is dan vreemd, want toen we het i-net opgezegd hadden, is dit nogmaals gevraagd en er werd gezegd dat dit geen gevolgen had, alleen dat we spotify kwijt zouden raken. Zijn met 2de 06 nr overgestapt naar KPN en op contact daarvan staat duidelijk 4Gb, dus dat zou ook maar 2 Gb worden nu dan.
Als dit allemaal zo is, dan is dit zeer kwalijk, waren erg tevreden over KPN, maar zijn niet voor niets overgestapt van i-net en tv, werden totaal niet geholpen door medewerker (weten naam helaas niet) als de dubbele Mb ook weg zijn is wel de druppel.
Reputatie 7
Badge +21
Ik begrijp dat dit erg vervelend is @Saskia70, helemaal wanneer je dit nog aan mijn collega gevraagd hebt. Ik had je het graag anders willen vertellen, maar zoals je waarschijnlijk op deze pagina hebt gelezen krijg je deze verdubbeling alleen wanneer je ook een internetaansluiting afneemt bij KPN. In de overeenkomst staat de KPN Compleet korting niet vermeld. Ik kan je helaas niet verder helpen hierin. 😥
Reputatie 7
Badge +21
We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!
Ja het delen van mb’s is nu opgelost. Wat betreft het andere, is het een beetje jammer dat niet iedere medewerker hetzelfde verteld. Ga nu nadenken om ook met de 06 nrs over te stappen

Reageer