Beantwoord

MB's delen lukt niet

  • 28 January 2020
  • 9 reacties
  • 223 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 1 reactie

Hallo,

 

Van Telfort naar KPN overgezet en nu probeer ik MB's delen te regelen voor mijn partner die vanuit KPN van Telfort naar KPN is overgezet. Ondanks mijn KPN id en tel nrs koppelen krijg ik het niet voor elkaar.

Wat kan/moet ik doen??

NB mijn  partner heeft een abonnement met alleen bellen en smsén en tijdens vakantie heeft hij wel eens MB's gekocht.

 

Met vriendelijke groet,

 

Marguerite

icon

Beste antwoord door Anonymous 28 January 2020, 15:39

Bekijk origineel

9 reacties

Hallo @MWL , MB's delen werkt niet voor ex-Telfort klanten, dan zou je over moeten stappen naar een KPN-abo met het risico dat je een aantal voordelen verliest van Telfort.

Beste Jan, bedankt voor het antwoord, ik had wel een vermoeden dat dit zou kunnen meespelen!

Marguerite

Maar ex telfortklanten hebben toch een kpn abonnement?

Maar ex telfortklanten hebben toch een kpn abonnement?

Nee er staat niet voor niks TFT bij. Het is een Telfortklanten only product zolang je niet verlengt is het geen volwaardig KPN abonnement. Dit is hetzelfde als de overgenomen concepts xms en andere oud glasvezel klanten bij Telfort. Die zijn sinds vorig jaar pas echt Telfort klanten geworden klaargestoomd voor de komende migratie met Thuis internet.

 

Bedankt voor reactie, dan maar verlengen

Hier ook een ex Telfort klant die inmiddels over is naar kpn. Ik was afgelopen weekend nog bij een kpn winkel en daar vertelde ze mij dat dit wel kan, alleen omdat alles nog niet was omgezet toen konden ze daar nog niet laten zien hoe dat ik het moest doen. Ik heb ook nog niet het nummer van mijn vrouw kunnen koppelen aan mijn nummer, iemand die zo kan vertellen hoe ik dat wel kan doen?

bvd Piefke

@Piefke

Dan is die medewerker niet geheel op de hoogte.

Heb je dit topic al gezien?

https://forum.kpn.com/mobiele-abonnementen-15/telfort-mobiel-wordt-kpn-488250

 

Hier met afbeeldingen hoe het koppelen zou moeten werken. Als je het koppelen aan dezelfde MijnKPN bedoelt.

https://forum.telfort.nl/mobiel-abonnement-307/kpn-id-en-mijnkpn-hulp-topic-86156

 

Hallo @Piefke , zoals Galdor zegt, dat kan niet voor ex telfort klanten.

 

Reputatie 7

Hey @MWL. Leuk dat je hier een vraag stelt. Welkom op het KPN forum. Zo te zien is je vraag door onze community al beantwoord. Top!

 Je vindt in dit topic: Telfort mobiel wordt KPN meer informatie over de migratie en wat dat betekent voor de klanten :)

Reageer