Beantwoord

Meerkosten monteur installatie

  • 3 August 2020
  • 7 reacties
  • 142 keer bekeken

Vorige week heeft een monteur bij ons tv, internet en bellen via glasvezel geïnstalleerd. Het werkt allemaal goed, dus dat is mooi! Alleen… dit zou gratis zijn, maar nu zie ik op de factuur dat er €29 meerkosten in rekening is gebracht. Dit is niet met ons overlegd, we zijn hier dus heel verbaasd over!

m vr gr Linda

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 12 August 2020, 14:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Als de monteur wat extra's doet, zoals een kabel trekken, dan moet je hiervoor betalen.

Reputatie 7
Badge +22

Als de monteur wat extra's doet, zoals een kabel trekken, dan moet je hiervoor betalen.

Zou handig zijn als ze dit wel effe mede delen, een monteur had dit moeten zeggen.

Hallo @Lin21 , heeft de monteur toevallig een switch geplaatst? Die kost prcies €29

Ja Jan, dat klopt. Hij heeft inderdaad een switch geplaatst. Dat zal het dus zijn. Was wel zo netjes van hem geweest om te vermelden dat dit extra geld kost. Dank voor reacties!

Ja Jan, dat klopt. Hij heeft inderdaad een switch geplaatst. Dat zal het dus zijn. Was wel zo netjes van hem geweest om te vermelden dat dit extra geld kost. Dank voor reacties!

Hallo @Lin21 , inderdaad, die communicatie had wel beter gekund.

Je hebt gelukkig alléén de materiaalkosten betaald en niet de installatiekosten.

 

Jammer dat hier zo slecht over gecommuniceerd is.

Het is vaste prik dat een monteur na afronding van zijn werkzaamheden een bon laat ondertekenen waar alles op staat. Inclusief gemaakte kosten.

Gelukkig is er wel opheldering over waar die 29 euro precies voor zijn. 

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.