Beantwoord

Mijn aansluiting wordt niet gerealiseerd

  • 16 September 2019
  • 6 reacties
  • 177 keer bekeken

Badge
Ik heb op 14-05 een aanvraag gedaan via mijn aansluitingen om bij onze nieuwbouw woning (eigen bouw) tv/internet aan te leggen. Tot nu krijg ik geen antwoord of en wanneer dit aangelegd zal gaan worden. Het enige antwoord wat ik krijg is dat mijn verzoek doorgestuurd wordt naar de aannemer. En ze zitten te wachten op een graaf vergunning. Hoe lang kan dat duren? We zijn inmiddels 4!!! maanden verder.....

Wat kan ik doen, we betrekken onze woning over 2 weken, zou fjin zijn als we tv/internet hebben tegen die tijd.
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 17 September 2019, 15:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Marinkim, welkom bij het forum.

Dit is ontzettend naar probleem, echter wel eentje waar ik geen invloed op heb. Heb je de mogelijkheid om de aanvraag opnieuw te versturen via Mijnaansluiting?

Van hun website:

Een vraag over een lopende aanvraag, producten of technische details. Neem dan contact op met de betrokken netbeheerder, het waterbedrijf of aanbieder(s) van media en communicatie. De contactgegevens vindt u in het statusoverzicht (hiervoor dient u ingelogd te zijn). Dit kan ik zelf niet zien, maar ik gok dat het KPN netwerk is. Je kunt proberen om ze rechtstreeks te bereiken op telefoonnummer 088 006 37 57, op werkdagen tot 17 uur. Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Badge
Beste Alex,

Dank voor je reactie. Dat doe ik al wekelijks per mail en per mail. Enige antwoord dat ik terug krijg is dat men het doorstuurt naar de aannemer en dat ze zitten te wachten op een graaf vergunning.... hoe lang kan of gaat dat nog duren? Dat is een vraag waar ik geen antwoord op krijg. Inmiddels zijn we 4 maanden verder en zijn we niets opgeschoten. Er kan niet met de aannemer gebeld worden schijnbaar. Wij zitten behoorlijk met ons handen in het haar.
Badge
Beste Alex,

Net wederom gebeld met een collega van je. Ronduit onbeschoft te woord gestaan. Er is niks niks niks bekend. Hoe kan dit nu? Moet ik de aanvraag opnieuw inzetten? Er is nl niemand die voor mij op onderzoek uit gaat. Het enigewat ik hoor is dat ze mijn mailtje doorsturen. Ik denk dat mijn aanvraag gewoon ergens op de plank is blijven liggen. Maar daar kom ik dus niet achter. Is het verstandig om een nieuwe aanvraag in mijnaansluiting te zetten? Moet ik dat doen? Kom ik dan niet voor dubbele kosten te staan? Mocht mijn aanvraag dadelijk toch ineens in behandeling zijn genomen?
Nu weet ik niets, dat is toch raar? Krijg ik met kerst aansluiting, in januari of???? Zo'n vreemde situatie. Ik wil niet gaan zitten afwachten, maar wat kan ik nu nog zelf het beste doen?
Reputatie 7
Badge +21
@marinkim, het enige wat wij kunnen inzien is datgene wat in onze systemen bekend is op het adres. Helaas blijkt dit vrij weinig te zijn, en wij kunnen geen invloed uitoefenen op diegene die hiervoor verantwoordelijk zijn. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met het desbetreffende adres?
Badge
Hoi Susan,
Ik heb mijn profiel ge update. Ik ben benieuwd of je ons wat meer kan vertellen.
Vriendelijke groet,
Kim
Reputatie 7
Badge +24
Dankjewel voor de gegevens. Wat Susan zegt klopt helaas. Ik zie bij ons alleen een voorlopige datum van 23 oktober. Meer dan dit kan ik je niet vertellen, meer inzage dat dit hebben wij simpelweg niet.

Het enige wat je kunt doen, denk ik, is blijven contact zoeken. Iets anders kan ik niet bedenken.