Beantwoord

“Mijn opnamen” spontaan verdwenen uit menu

  • 20 January 2020
  • 6 reacties
  • 1088 keer bekeken

Verdwenen uit het menu “mijn opnamen”, ook mijn opnames zijn verdwenen. 4x gebeld en 3x gereset niets helpt. Volgens KPN staat “mijn opnamen” gewoon aan....

icon

Beste antwoord door Natasja 23 January 2020, 11:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Badge +19

Heb je resent iets aan het abonnement gewijzigd?

In december abonnement veranderd van privé naar zakelijk. Vorige week nog opgenomen. Gisteren wel naar KPN winkel geweest ivm fout op factuur...

Badge +19

Welke ontvanger heb je? Zie je de opnames nog wel staan in de itvapp op je telefoon bijvoorbeeld?

Reputatie 7
Badge +10

Je bent zeer waarschijnlijk het zoveelste ‘slachtoffer’ van het systeemfout dat het opnemen-pakket weg is. Er zijn onlangs meer klanten die dit zijn overkomen. Mij helaas ook.

Resetten etc. heeft helaas geen enkel nut. 
 

Zodra het kan (wijzigingen zijn doorgevoerd etc.) is de enige optie het opname pakket weer aanzetten. Maar wat is opgenomen is helaas weg. 

Reputatie 6
Badge +9

Dag @Janmari. Van harte welkom hier. Wat onwijs balen dat je je opnames kwijt bent. Ik ben net als @Joep1965 ook benieuwd of je de opnames wel ziet in de iTV app. Als het Opnemen pakket uit is geweest, zijn alle opnames daarmee inderdaad verdwenen, ook al zet je het pakket later weer aan. Maar of dat het geval is geweest, kan ik zo niet zeggen. Wil je je postcode/huisnummer, klantnummer en de naam van de contracthouder aan je profiel toevoegen? Geef een seintje als je dit hebt gedaan. Dan kan ik dat voor je nagaan. 

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @Janmari. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik hoop dat dit betekent dat je vraag inmiddels is beantwoord. Laat het gerust weten als je nog wel ergens mijn hulp bij nodig hebt.