Beantwoord

Mijnkpn verbuik buiten EU crash

  • 15 August 2019
  • 3 reacties
  • 148 keer bekeken

Sinds een paar dagen crash de MijnKPN app op mijn iPhone op software 12.3.1 als ik “verbruik buiten EU” wil bekijken. Ervoor heeft het goed gewerkt. Heb de app opnieuw gedownload, iPhone ge-reboot maar dat help niet. Enige suggesties ?
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 19 August 2019, 13:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Frank, welkom op ons forum.

Erg vreemd dit. Wat gebeurt er precies? Krijg je een foutmelding? Heb je nog wel genoeg ruimte op je iPhone?

Ik hoor graag van je. 🙂
Hallo Alex,

Zodra ik op de "verbruik buiten EU" klik, dan krijg ik even een zwart beeld te zien en dan restart MijnKPN weer met de pagina van cijfercode of face herkenning. Ik kom dan terug op de overzicht pagina.

Ik heb een iPhone Xr, met nog 89GB beschikbaar memory. Ik heb alle andere applicaties "gekilled" van memory, dus alleen MijnKPN is in memory.

Reden dat ik het weet dat het een week geleden goed werkte, is omdat ik een buitenlandbundel buiten EU had gekocht op 19 of 20 juli en regelmatig via "verbruik buiten EU" checked hoeveel ik al had verbruikt.

Probleem doet zich voor op de overzicht scherm en ook op Producten -> Mobiel scherm.

Frank
Hoi @Frankko . Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven? Ik heb geen verklaring voor deze storing en wil het graag doorzetten naar de ontwikkelaars. Daarvoor zullen ze jouw gegevens willen weten.