Beantwoord

mobiel terug gestuurd binnen de bedenktijd

  • 8 August 2020
  • 4 reacties
  • 83 keer bekeken

Ik heb nu bijna een week geleden het toestel terug gestuurd. Ontvang ik v jullie dan een bevestiging als deze binnen is?

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 17 August 2020, 11:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Tessa, welkom op het forum! Even ter controle, je hebt wel eerst via de winkel of de klantenservice het abonnement laten annuleren?

Je hoort een bevestiging te krijgen zodra het toestel weer bij ons binnen is. Wil je het forumprofiel invullen en hier reageren als je dat gedaan hebt? Dan kijk ik dit na.

Goedemorgen,

ik hoop dat ik het goed ingevuld heb. 
ik heb het toestel op 30-7-2020 ontvangen en op 3-8-2020 terug gestuurd. Ik heb en een chat en nog een x gebeld v het juiste adres. 
maar zie nog steeds het nieuwe afgesloten abonnement in de kpn app. En geen bevestiging v een ontvangen telefoon. 
 

Tessa

Reputatie 7
Badge +30

Dank je, Tessa. Ik zie hier dat de annulering in het systeem is gezet, alleen staat die nog steeds op ‘in afwachting van toestel’. Ter controle: je hebt het terug gestuurd naar onderstaande adres? Heb je een verzendbevestiging met een track en trace nummer erop? Zo ja, wil je dat track en trace nummer ook in je profiel zetten? Dat mag in het veld ‘persoonlijke opmerking’.

 

KPN Retouren
Antwoordnummer 17008
2501VG Den Haag

Reputatie 7
Badge +30

Je hebt nog niet weer gereageerd, @Tessa1970. Ik zie hier in het systeem wel dat de annulering inmiddels voltooid is. Dus ik ga ervan uit dat alles nu weer in orde is.