Beantwoord

KPN FON werkt niet

  • 8 December 2019
  • 4 reacties
  • 97 keer bekeken

Goeden avond,

Ik ben 5 dec.2019 overgestapt naar KPN , monteur is geweest , ik had per post V10a ontvangen ,maar de monteur heeft v10 gemonteerd, omdat v10a geen goede signaal had wirlless ,

mijn KPN-FON werkt niet, ik heb via mijn kpn activeerd,tocht doet het niet,zou het door modem oorzaak zijn?

graag uw reacties,alvast bedankt, 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 10 December 2019, 19:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hoi Teo, welkom op het forum. 

Met de V10 zou het moeten werken. Krijg je een bepaalde foutmelding te zien? Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik ook even meekijken.. 

Ik hoor graag van je. 

Reputatie 7
Badge +24

Teo, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 

Hoi Alex,

thuis doet het goed, bij goede signaal, wanneer ik kpn fon verbingding wil maken moet ik telkens inloggen ,terwijl ik onthoud wachtwoord aanklik,kan dat kloppen ,

 

Reputatie 7
Badge +24

Het telkens inloggen klopt, het is in feite een openbaar netwerk en werkt iets anders dan WiFi thuis. Thuis hoef je dat overigens niet te gebruiken, je eigen WiFi is een veel betere optie.Â