Beantwoord

Modem Motorola geeft f14 storing aan

  • 4 April 2020
  • 7 reacties
  • 209 keer bekeken

Modem Motorola geeft aan dat F14 software probleem. En met alle goed bedoelde pogingen krijg ik hem niet aan de praat. Is dat dan een omruiler??

icon

Beste antwoord door Dennis Schreve 4 April 2020, 16:48

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 3
Badge +1

De Motorola VIP1853 interactieve tv ontvanger is sowieso aan vervanging toe. Je kunt gratis met de KPN klantenservice bellen op 0800 0402 om dit te regelen.

Reputatie 7
Badge +22

Beste @F14frustraties 

Je kunt dit ook zelf doen, via deze onderstaande link kun je de Motorola omruilen voor een nieuwere versie TV ontvanger:

Apparatuur omruilen

Reputatie 7
Badge +16

@Dennis Schreve  
Denk het niet, als de ontvanger een F14 heeft kan de tool hem niet lezen. Hoe zit de ontvanger aangesloten @F14frustraties? Middels een draadloze verbindingsset of rechtstreeks op het modem?

Als de F14 eruit is dan kan de tool wel gebruikt worden en anders zoals @Grovert aangeeft of bellen of hier alvast je forumprofiel invullen (de vakken waar prive bijstaat zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderatoren van KPN) dan kunnen zij ten alle tijden de ontvanger vervangen voor een nieuwer type.

Reputatie 7
Badge +22

@Dennis Schreve  
Denk het niet, als de ontvanger een F14 heeft kan de tool hem niet lezen. Hoe zit de ontvanger aangesloten @F14frustraties? Middels een draadloze verbindingsset of rechtstreeks op het modem?

Als de F14 eruit is dan kan de tool wel gebruikt worden en anders zoals @Grovert aangeeft of bellen of hier alvast je forumprofiel invullen (de vakken waar prive bijstaat zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderatoren van KPN) dan kunnen zij ten alle tijden de ontvanger vervangen voor een nieuwer type.

Dat had ik nooit geweten @ChrisWissink, maar nu wel! 😂 

kpn.com/omruilen speciaal voor omruilen Motorola's. Is administratief gekoppeld.

De Motorola's zijn afgeschreven. De eerste volgende update krijgen ze ook niet meer. Die zou al uitgerold zijn maar is uitgesteld.

De Motorola’s zijn tv-ontvangers. Dus niet modems.

Je hebt 1 modem, de Experiabox. Deze is wit. (hopelijk al minimaal de v8)
Je kan meerdere tv-ontvangers hebben. Deze zijn zwart (Motorola, Arris, Arcadyan)

Wist niet dat je kon ruilen. Ik heb de afspraak gemaakt. Het kan gesloten worden deze threath. Dank

 

Reputatie 7
Badge +13

@F14frustraties Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat je inmiddels goed bent geholpen! Ik ben blij dat je de afspraak hebt weten te maken. Plaats gerust nog even een bericht als je meer hulp nodig hebt, bijvoorbeeld bij het aansluiten. Ik wens je een fijne dag verder!

Reageer