Vraag

Mogelijkheid korting

  • 21 November 2019
  • 2 reacties
  • 52 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +4

Is er een mogelijkheid om een korting te krijgen op die nieuwe ronde wifi versterkers. Na de update van die zwarte kastjes doen het nog maar 2 van de drie de laptops gaan nog maar 2,4ghz en de verwarmingsmeter is helemaal niet meer bereikbaar. En de hue verlichting werkt ook niet meer optimaal. 

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board


2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@michael0072  Bedankt voor je reactie. Allereerst je vraag voor de korting op de draadloze (ronde) versterkers. 

Voorheen kregen mensen alleen gratis/betaalde Experia Wifi's, afhankelijk van de metingen. Tegenwoordig krijgen klanten de keus of gratis/betaalde Experia wifi's of gratis/betaalde draadloze wifi versterkers. Dit is aangepast na de introductie van de nieuwe Draadloze wifi versterker.  
Als de tuner het resultaat geeft ‘gratis Experia wifi's’,  dan is het resultaat uit de tuner ook €50,00 korting op de draadloze wifi versterkers. Dit omdat de Experia wifi ook (ongeveer) €50,00 kost. 

Gezien jij al Experia Wifi’s hebt, zul je dus niet in aanmerking komen. 
Nu kan ik opmaken uit jou vraag dat sinds de update de wifi niet meer goed werkt. 

Welke Experiabox gebruik je? Daarnaast,  heb je in de webinterface (http://192.168.2.150) van de experiawifi's gezien dat je de nieuwste software versie hebt? 
Het opnieuw uitbouwen van het netwerk werkt ook meestal. In dit topic is al veel besproken over het oplossen van gebreken na de software update. 

Ik hoop dat je er mee uit de voeten kunt. Zo niet, reageer dan hier.
 

Graag hoor ik van je!

Reputatie 7
Badge +17

@michael0072 Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Reageer