Beantwoord

Na overzetten van prepaid naar abonnement is mijn producten pagina in de war

  • 7 August 2020
  • 3 reacties
  • 43 keer bekeken

Een jaar geleden heb ik een prepaid kaartje van mijn dochter om laten zetten naar een abonnement. Sindsdien is de pagina met Mijn Producten in MijnKPN een beetje in de war.

Het nummer van mijn dochter is nu 2 keer te zien op die pagina en beide wijzen naar een prepaid pagina. Geen van beide dus naar het mobiele abonnement dat tegenwoordig bij dat nummer hoort.
Dit gaat fout op zowel de webpagina als in de app.

Hoe kan ik contact opnemen met KPN om dit op te laten lossen?

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 18 August 2020, 10:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, telefoonnummer en klantnummer? 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @LordEdmund, welkom op het forum! 
In je MijnKPN (via de website) kun je ook producten verwijderen. Zou je daar het nummer van je dochter eens kunnen verwijderen en opnieuw willen koppelen?
 

Bedant voor de tip Thomas. Dat was inderdaad de oplossing. Mijn producten zien er weer goed uit :-)