Beantwoord

Bellen naar 06-nummer in Suriname werkt niet

  • 17 October 2019
  • 4 reacties
  • 618 keer bekeken

Hallo, sinds een paar weken kan ik een Nederlands 06 nummer in Suriname niet meer bereiken. Zij kan mij wel bellen en als ik bel krijg ik dat het nummer niet in gebruik is. Mijn man en dochter kunnen het wel. Wat kan het probleem zijn?

icon

Beste antwoord door Gaja25 11 November 2019, 08:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hoi Gaja, welkom op het forum. 

Ik zo snel niet bedenken waar het aan ligt. Komen het nummer zeker weten overeen dat jij in je telefoon hebt opgeslagen met dat in het toestel van je man en dochter? 

Zou je je [url=https://forum.kpn.com/settings/profile]profiel [/url]willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?  Graag ook je mobiele nummer vermelden en onder persoonlijke opmerkingen ook het nummer zoals dit in je telefoon is opgeslagen. 

Hoi Alex,

Bedankt voor je reactie. Het probleem is opgelost. Het 06 nummer moet ik bellen zonder +31.

Reputatie 7
Badge +21

Dag @Gaja25 

Ook met +31 voor het nummer moet je het nummer gewoon kunnen bereiken.

Heb je daarbij wel de nul vóór de 6 weggelaten? Dus +31 6 xxxxxxxx en niet +31 06 xxxxxxxx .

Ik heb al mijn NL (06)nummers met +31 in de telefoon staan en kan iedereen bellen, ongeacht waar ik me (of de ander zich) bevind.

Reputatie 7
Badge +24

Fijn om te lezen en graag gedaan.Â