Beantwoord

Netflix en Youtube kanalen en app's

  • 11 August 2020
  • 5 reacties
  • 63 keer bekeken

Ik heb 2 digitale ontvangers aangesloten op de Experia, een bedraad en een via draadloze set.

Bij deze laatste krijg ik niet de Netflix en Youtube etc kanalen (200, 201 en 203) en ook niet de app's.

Digitale ontvanger al een paar keer gereset, maar zonder resultaat. Wat te doen??

icon

Beste antwoord door Dennis Schreve 11 August 2020, 12:26

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Leosim42 

Welke type TV ontvanger heb je? Is dit een Motorola? Via deze onderstaande link kun je de Motorola omruilen voor een nieuwere versie TV ontvanger: Apparatuur omruilen. Dit kun je doen als je op je eigen thuisnetwerk zit, anders werkt deze tool niet.

 

Beste @Leosim42 

Welke type TV ontvanger heb je? Is dit een Motorola? Via deze onderstaande link kun je de Motorola omruilen voor een nieuwere versie TV ontvanger: Apparatuur omruilen. Dit kun je doen als je op je eigen thuisnetwerk zit, anders werkt deze tool niet.

Beste Dennis,

Thnx voor je reactie.   Is idd een Motorola (Vip 1853). Ik ga aan de slag met omruilen.

Reputatie 7
Badge +22

 

Beste Dennis,

Thnx voor je reactie.   Is idd een Motorola (Vip 1853). Ik ga aan de slag met omruilen.

@Leosim42 laat je het even weten of het gelukt is?

Beste Dennis,

Omruilaktie gelukt. Nieuwe ontvanger werkt nu prima.

Bedankt voor het advies.

Groet

Leo

Reputatie 7
Badge +22

Beste Dennis,

Omruilaktie gelukt. Nieuwe ontvanger werkt nu prima.

Bedankt voor het advies.

Groet

Leo

Beste @Leosim42,

Wat fijn dat het gelukt is, en fijn dat alles naar behoren werkt. Veel plezier met de diensten van Interactieve TV.

Reageer