Beantwoord

Netflix uitvinken in MijnKPN

  • 24 January 2020
  • 11 reacties
  • 237 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +10

Vraag, Netflix blijft in mijn abonnement staan in ‘mijnkpn’

Allang opgezegd, ook via Netflix zelf, e-mails van KPN en Netflix gekregen, maar de wijzigingen worden niet doorgevoerd in ‘mijnkpn’

Tot de 21e van deze maand kon ik Netflix kijken. 

 


*toevoeging;

Het staat ook in ‘mijnkpn’ aangevinkt onder ‘Overig’ en kan het niet uitvinken. 

icon

Beste antwoord door Susan_ 27 January 2020, 11:24

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Mijn KPN loopt weleens wat echter. Mogelijk staat ergens in mijnKPN dan nog steeds dat de wijziging in behandeling is. Dat is een technisch probleem. 

Het belangrijkste voor nu is dat je de bevestigingen ontvangen hebt. De kans is groot dat de aanpassing In Mijn KPN is verwerkt na afloop van de huidige factuurperiode. 

 

Reputatie 7
Badge +10

Mijn KPN loopt weleens wat echter. Mogelijk staat ergens in mijnKPN dan nog steeds dat de wijziging in behandeling is. Dat is een technisch probleem. 

Het belangrijkste voor nu is dat je de bevestigingen ontvangen hebt. De kans is groot dat de aanpassing In Mijn KPN is verwerkt na afloop van de huidige factuurperiode. 

 

Het probleem is dat na elke wijziging Netflix-->uit, het er weer in staat onder 'Overig'

Momenteel kan ik niets wijzigen, maar vóór ik dit topic opende waren er geen wijzigingen die in de wacht stonden. 

Ik ben wel eens statisch, zeker wanneer het kouder weer is, misschien geef ik stroom aan mijnkpn dat alles van slag raakt :joy::joy::skull_crossbones::electric_plug::bulb:

Reputatie 7
Badge +10


Was het eindelijk gelukt om Netflix uit te vinken, (vermoed ook een bug aangezien het niet kon worden uitgevinkt, via pc, tablet of iPhone, het was niet uit te vinken), vervolgens (weer) moeten wachten tot de wijziging was doorgevoerd.


En rara, Netflix staat gewoon weer aangevinkt en in de huidige kosten blijft het ook staan.

Screenshots en screenvideo’s zijn gemaakt van (alle) de handelingen.

Ik zou graag zien dat dit wordt opgelost want dit begint irritant te worden. 

Belangrijkste is dat het niet meer in rekening gebracht wordt op de volgende factuur.

Reputatie 7
Badge +10

Belangrijkste is dat het niet meer in rekening gebracht wordt op de volgende factuur.


 

Gelukkig heb ik bij KPN wat de facturen betreft geen gekke dingen meegemaakt. Maar we zullen zien 😉

Als (voormalig) Webdesigner is mij dat wel een flinke doorn in het :eye:

Reputatie 7
Badge +10


En onderstaande e-mail ontvang ik telkens na Netflix uitvinken, wat niet te wijzigen lijkt te zijn. Het staat nog steeds in ‘mijnkpn’.


Het lijkt alsof er heel iets anders is gekoppeld dan Netflix. 
 

 

Reputatie 7
Badge +21

@Anneke-Anna, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Wanneer je Netflix via de KPN factuur uitzet, dan zal het per de 1e van de maand gewijzigd worden (in MijnKPN dus enige tijd later). Ik zie nu, als ik jouw gegevens erbij pak, in ieder geval geen ‘Netflix betalen via KPN factuur' staan dus dat lijkt goed te staan. Wil je met mij even 1 februari afwachten, dat we dan weer controleren of het inderdaad aangepast is? Daar ga ik namelijk wel vanuit :blush:

Reputatie 7
Badge +10

@Anneke-Anna, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Wanneer je Netflix via de KPN factuur uitzet, dan zal het per de 1e van de maand gewijzigd worden (in MijnKPN dus enige tijd later). Ik zie nu, als ik jouw gegevens erbij pak, in ieder geval geen ‘Netflix betalen via KPN factuur' staan dus dat lijkt goed te staan. Wil je met mij even 1 februari afwachten, dat we dan weer controleren of het inderdaad aangepast is? Daar ga ik namelijk wel vanuit :blush:


Ah, duidelijk 👍 Ik wacht af.

Die e-mail klopt niet wat betreft aanpassen verbinding, vreemde e-mail 🧐

 

 

Reputatie 7
Badge +21

@Anneke-Anna, is het inmiddels ook aangepast in MijnKPN bij jou?

Reputatie 7
Badge +10

@Anneke-Anna, is het inmiddels ook aangepast in MijnKPN bij jou?


Ja! Ik dacht dat ik dit al had vermeld, sorry! Maar alles staat nu goed 👍

Reputatie 7
Badge +21

@Anneke-Anna, geen probleem hoor! Bedankt voor je berichtje! :hugging:

Reageer