Beantwoord

Niet Beloofde afspraken nakomen

  • 18 February 2019
  • 11 reacties
  • 403 keer bekeken

Beste,

Ik kan nu hier een hele mail correspondentie zetten, maar bied KPN nog 1 maal de kans om het e.e.a. recht te zetten.

Wij wonen nu inmiddels al vanaf 26.05.2018 in een nieuwbouw huis en tot en met december hadden we geen glasvezel in huis. Na ontzettend veel energie, tijd en ellende van het ene kastje naar het andere kastje te worden doorverbonden hebben we het in huis gekregen.

Ondertussen hebben we al onze abonnementen, zowel TV, internet en 3 x mobiel door betaald.
We hebben een noodpakket gekregen van KPN maar die werkte niet omdat we een een "dode" hoek zaten (uitgezocht door een speciale afdeling van KPN) waar geen ontvangst voor zowel de digitenne en de mobiele abonnementen waren. Ons is toen "erg vriendelijk" door meerdere collega's van KPN verteld dat we deze bedragen zo terug konden krijgen op het moment dat we glasvezel in huis hadden.

Nu dat we "eindelijk" glasvezel in huis hebben kunt u al verwachten welke "problemen" we ineens hadden met KPN. Ondertussen heb ik in november, vanwege de "goede service en het vertrouwen" in KPN gebruikt gemaakt van de Black Friday deals die voor ons financieel weer iets zou opleveren.

Na diverse malen klachten te hebben ingediend, werd ik gebeld door iemand die hier iets meer over te zeggen had. fijn, het e.e.a. afgesproken maar niks via een officiele bevestiging ontvangen. Nadat ik dus via de mail hierom gevraagd had kreeg ik een "bevestiging". Totaal niet de bevestiging zoals tijdens het telefonisch gesprek afgesproken. Meerdere keren heb ik deze beste collega een mail gestuurd en totaal geen reactie van hem mogen krijgen. Ik heb hier nu al zoveel tijd, negatieve energie en ellende in moeten steken dat ik het vertrouwen in een organisatie als KPN helemaal kwijt ben. Vergeet niet we zijn altijd een trouwe klant geweest en service en vertrouwen staat bij ons hoog.

Ik ga ervan uit middels deze weg, anders zal het een andere weg moeten gaan als social media en juridisch, het e.e.a. wordt opgelost door KPN. Maar hoop niet dat ik er nog meer tijd aan moet besteden.

Graag uw reactie.

met vriendelijke groet.
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 6 March 2019, 11:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Hoi! Dat is niet niks. Helaas is de post er bij mij doorheen geglipt. (wat je vertrouwen zeker niet zal vergroten, vermoed ik). Mijn excuses daarvoor.
Hoe is de situatie nu? Kan ik nog iets betekenen in deze situatie?
Beste Erwin,

bedankt voor je reactie. Financieel ben ik volgens mij, maar dat moet nog blijken nu geholpen. De tijd, de negatieve energie die ik erin heb gestoken kon alleen met een “bos bloemen” en excuses worden opgelost. Ik zei nogmaals dat ik hier eigenlijk niet mee eens was, maar wilde eigenlijk er niet nog meer energie in gaan steken. De heer Voets, waarschijnlijk kunt dit allemaal in mijn dossier zien, reageerde zelfs na twee keer toe niet eens op mijn mail ! Amateuristisch zou ik zeggen en zo ben ik het niet gewend van KPN.... we wonen sinds 27.05.2018 in een nieuwbouwwoning en in januari is de glasvezel eindelijk opgeleverd door een monteur van KPN. Omdat we in het nieuwe huis geen ontvangst hadden met het noodpakket en ook met mobiel )dit kon maar op 1 hoek van het huis), heb ik zowel KPN, Reggefiber en de onderaannemer diverse malen moeten bellen en mailen en elke keer werd er maar weer een excuus bedacht dat het aanleggen van de kabel uitgesteld zou worden. U snapt dat ik hier helemaal klaar mee was. Maar ook door de KPN medewerkers werd mij velen malen, omdat we het abbonnement wel betaalden dit geen enkel probleem was om het terug te krijgen... nou u moest s weten hoeveel personen van KPN ik gesproken had en allemaal konden ze niets concreets zeggen, laat staan bevestigen in een mail. Toen uiteindelijk de heer Voets met een voorstel kwam dacht ik dat het eindelijk opgelost was. NIET DUS !!!! Totaal verkeerde berekeningen en zoals ik al eerder in het bericht had gezet, geen reacties na meerdere mails te hebben verzenden. Uiteindelijk nam een andere collega contact met mij op en dacht dat die een hogere functie had en meer voor mij kon betekenen. Volgens de mail die ik na het telefonisch gesprek te hebben gehad bleek deze collega dus dezelfde functie te hebben. En daarom snapte ik dus ook waarom er niet meer mogelijk was als coulance voor alle tijd en energie die ik erin heb gestoken. Deze collega begreep me wel maar kon dus niet meer betekenen dan excuses aanbieden en een bos bloemen op te sturen. Van een organisatie als KPN had ik echt meer verwacht. Ik ben zzp’er en als ik mijn uurtarief met de tijd die ik hieraan heb besteed was het een dikke factuur geweest. Maar goed we hebben nu signaal van KPN en dat is natuurlijk het belangrijkste. Maar de manier waarop we zijn behandeld verdiend zeker niet de schoonheids prijs.

Graag uw reactie

met vriendelijke groet
Ik lees het inderdaad in het log van de collega. Ik zie dat er uiteindelijk wel een coulance is uitgekeerd en ik ben blij dat je nu in ieder geval diensten hebt. Ondanks dat ik de situatie betreur en ik mij je frustratie goed kan voorstellen heeft het niet veel toegevoegde waarde als ik mij er nu mee ga bemoeien. Het is immers al behandeld door onze klachten afdeling.
Nogmaals, ik betreur dat het allemaal zo is gegaan en hoop dat alles vanaf nu zonder issues verloopt.
Beste Erwin,

Als u net zoveel mogelijkheden heb als de heer Voets, is het vanzelfsprekend dat u ook niet meer iets voor mij kan betekenen. Dan heeft deze correspondentie helemaal geen zin gehad dus. Mocht u of uw leidinggevende of zelfs een afdeling die mij hier meer mee kan helpen en toch nog een coulannce willen geven in bijvoorbeeld de vorm van een product waar de marketing afdeling rond de jaarwisseling reclame over maakte en je zelfs kans had om iets te winnen, dan hoor ik dat graag.

bedankt in ieder geval voor uw begrip en antwoorden...

mvg
En weer hoor je niks...... echt teleurstellend dit..

mvg
Hoi @NietSerieusWordenGenomen . Excuus voor het uitblijven van mijn reactie. Ik had niet goed gelezen. Zoals hierboven beschreven kan ik niks meer voor je betekenen. Dit is afgehandeld door onze klachtenafdeling en daar is het toen afgehandeld en er is een eenmalig bedrag uitgekeerd. Helaas kan en mag ik mij er dan niet meer mee bemoeien.
Maar dat betekend dus dat het dit het dus gewoon maar was..... jammer van de klachtenafeling dan dat je ze niet hierin betrekt... misschien had een leidinggevende hier nog wel aan wat kunnen doen. Ik ben dus eigenlijk niet verder gekomen... jammer KPN.. jammer... misschien dat social media hier meer ervaringen mee heeft en wel mij wel de juiste weg kunnen wijzen welke ik moet bewandelen.. maar eigenlijk heb ik daar geen zin meer in om nog meer energie erin te steken.. krijgt KPN weer zijn zin en weer 1 klant minder die er geen zin meer in heeft... makkelijke gedachte daar... mvg
En weer wordt er niet gereageerd....

zal wel weer een excuus komen voor de late reactie en dat dit het was...

zou al tevreden zijn met een extra ontvanger... alleen al voor al het ongemak.... moet dat nu zo moeilijk zijn KPN ?

mvg
Excuus. Ik laat het misschien te veel in het midden. En je bent het meest gebaat met duidelijkheid. Ik had je graag geholpen maar een klacht die is afgehandeld door de klachtenafdeling kan ik niet opnieuw oppakken. Vanuit KPN kan ik hierin niks meer betekenen. Als ik je met iets technisch of praktisch kan helpen, doe ik dat uiteraard graag. Maar wat het andere betreft is het boek helaas gesloten.
Beste Erwin,

bedankt voor je reactie. Het is makkelijk gezegd dat het boek gesloten is ondanks dat jij hier niks mee kan doen. Dus ik moet opnieuw een klacht indienen en bij het begin weer starten ??? Zoals je in het dossier kan zien heeft dit al erg lang geduurd om de kosten terug te halen, ondanks het feit dat elke medewerker die ik telefonisch sprak dit totaal geen probleem was nadat we glasvezel zouden hebben. Je wil niet weten hoeveel collega’s ik van je heb gesproken. En allemaal konden ze me geen juist antwoord geven, laat staan de kosten die we ondertussen gewoon doorbetaald hadden terug te krijgen. Zou jij kunnen verzorgen dat ik bij de juiste afdeling het gevraagde product 4k ontvanger als coulance tegemoet kan zien komen ?

mvg
Jij hebt bij KPN een klacht ingediend over de gang van zaken. Er is toen door de klachtenafdeling een case aangemaakt er ze hebben vervolgens contact gezocht. Als ik je verhaal goed lees is dat allemaal nogal warrig gegaan en heb je er veel tijd in moeten steken. Uiteraard betreur ik dat.
Toch is het wel tot een regeling gekomen. Je hebt een financiële tegemoetkoming gehad en er is uitgelegd dat KPN hier, helaas, niets meer ik kan betekenen. De collega's zijn hier, ondanks dat zij het ook jammer vinden, heel duidelijk in geweest. Op dat moment is de klacht afgehandeld.
Als jij vind dat je tijdens dit proces niet goed behandeld bent, kun je overwegen opnieuw een klacht in te dienen. Dat is je goede recht.
Ik durf alleen niet te garanderen dat hier een beter resultaat uit rolt. Ik vrees dat het antwoord van de klachtenafdeling hetzelfde gaat zijn als voorheen, aangezien ze heel duidelijk zijn geweest in hun notities.