Ik kan nu hier een hele mail correspondentie zetten, maar bied KPN nog 1 maal de kans om het e.e.a. recht te zetten.
Wij wonen nu inmiddels al vanaf 26.05.2018 in een nieuwbouw huis en tot en met december hadden we geen glasvezel in huis. Na ontzettend veel energie, tijd en ellende van het ene kastje naar het andere kastje te worden doorverbonden hebben we het in huis gekregen.
Ondertussen hebben we al onze abonnementen, zowel TV, internet en 3 x mobiel door betaald.
We hebben een noodpakket gekregen van KPN maar die werkte niet omdat we een een "dode" hoek zaten (uitgezocht door een speciale afdeling van KPN) waar geen ontvangst voor zowel de digitenne en de mobiele abonnementen waren. Ons is toen "erg vriendelijk" door meerdere collega's van KPN verteld dat we deze bedragen zo terug konden krijgen op het moment dat we glasvezel in huis hadden.
Nu dat we "eindelijk" glasvezel in huis hebben kunt u al verwachten welke "problemen" we ineens hadden met KPN. Ondertussen heb ik in november, vanwege de "goede service en het vertrouwen" in KPN gebruikt gemaakt van de Black Friday deals die voor ons financieel weer iets zou opleveren.
Na diverse malen klachten te hebben ingediend, werd ik gebeld door iemand die hier iets meer over te zeggen had. fijn, het e.e.a. afgesproken maar niks via een officiele bevestiging ontvangen. Nadat ik dus via de mail hierom gevraagd had kreeg ik een "bevestiging". Totaal niet de bevestiging zoals tijdens het telefonisch gesprek afgesproken. Meerdere keren heb ik deze beste collega een mail gestuurd en totaal geen reactie van hem mogen krijgen. Ik heb hier nu al zoveel tijd, negatieve energie en ellende in moeten steken dat ik het vertrouwen in een organisatie als KPN helemaal kwijt ben. Vergeet niet we zijn altijd een trouwe klant geweest en service en vertrouwen staat bij ons hoog.
Ik ga ervan uit middels deze weg, anders zal het een andere weg moeten gaan als social media en juridisch, het e.e.a. wordt opgelost door KPN. Maar hoop niet dat ik er nog meer tijd aan moet besteden.
Graag uw reactie.
met vriendelijke groet.
Beste antwoord door Erwin van KPN
Bekijk origineel